Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

CyberK

Finner ikke på noe.
Ingame XMB er det alle skriker om hele tiden når det annonseres nye updates til Playstation, men når jeg tenker over det kan jeg virkelig ikke se at jeg ville hatt særlig nytte av det. Sånn "Ja, nå spiller jeg, men plutselig fikk jeg lyst til å pause spillet og se på de bildene jeg har liggende på harddisken"? :confused:
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Det er vel ikke så mye se bildene på harddisken, heller sende meldinger til venner om at de bør joine GTAIV-gjengen din uten å måtte avslutte GTAIV.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Synd at jeg ikke har noen venner da. (Tydeligvis har jeg ikke det siden jeg aldri har irritert meg over det problemet.) :(
 

Lodin

Der Waaaah
Haha, når hans største problem med Oblivion er at AIen har en tendens til å oppføre seg teit, det bare er 15 stemmeskuespillere og at Cyrodiil ser ut som den engelske landsbygda (noe stedet har gjort siden 1994) og han derfor ikke greier å like det syns jeg synd på ham. Skal ikke så jævla mye til for å ignorere det og bli "immersert".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For min del er greia med Oblivion at det er fantastisk effektivt som generisk fantasy-leikegrind. Akkurat nok skit til at jeg kan ta en kjapp dungeoncrawl hvis jeg vil det, eller en episk quest hvis jeg har fri en helg. Pluss at det finnes ørten tusen mods til PC-versjonen som gjør hele opplevelsen ny og spennende eller bare enda bedre. Man skal være ekstremt sneversynt for ikke å finne drøssevis av ting som er både dårlig og bra med det, men det finnes ingen andre spill som gjør det Oblivion gjør like bra og derfor blir det tommel opp fra meg.

Tenkte forresten på en liten Oblivion-morotråd i sommer siden folk sannsynligvis har tid til å bidra litt da. Noen som er med? Lodin, jeg ser på deg. :p
 

Lodin

Der Waaaah
Eh, er rimlig utbrent på det fortsatt etter at jeg speedrunna mesteparten på 360. Kan alltids delta sålenge jeg ikke må spille. :p
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, men har du noen tips til mods da? Prøvde å kikke på snettet men fant ikke en dugandes naken-mod engang. -_-
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Jeg er med på en morotråd, trenger noe fett å spille i sommer siden jeg er en asosial dass.
 

Lodin

Der Waaaah
Her har de en del. Riktignok er sida jeg pleide å bruke dau, men disse har de viktigste sakene. Det er greit å sortere etter hvilke som er mest populære i hver sjanger.
Har forøvrig nesten 2 gig med shizz liggende på backupdisken. :matt:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Har du testa Lego-Indianer Jonas, Lodde?
 

Lodin

Der Waaaah
Jeh. Det er akkurat som Star Wars spilla bare at man er Han Solo med hatt og pisk. Sånn ellers er det eneste nye litt bedre grafikk og at man kan plukke med seg ting som spader og pistoler til senere bruk i brettet. Litt skuffende at det ikke er mer, men tross alt er det fortsatt en vinnende formel og jævla morsomt.
Jo også kan man torturere AIen eller den andre spilleren enda mer denne gangen. =D
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fant TESNexus selv fem minutter etter at jeg skreiv siste post, så spillekvelden har gått med til å laste ned shizz og teste litt. Mye drit, gitt. Uansett!

For maksimal jøpipitude så tenkte jeg å slenge på både nakenskin og større pupper-mod på damene. Enda godt at han som mekka nakenskinna ikke gadd å fjerne bleiene på damene, da (skal se om jeg får mekka det selv, eller snarere om jeg gidder):


Målene for i kveld var å bli med i Dark Brotherhood og å stenge en Oblivion-port. Mislyktes med porten, og her kan det hende at den skarpe observatør klarer å legge merke til hvorfor:


Slang inn en mod som visstnok skulle gjøre naturen mer... naturlig. Husker ikke hvordan spillet så ut opprinnelig, men detta ække gæærnt:
 

Lodin

Der Waaaah
Du spiller argoner, det er hva som er galt.

Forøvrig tror jeg fortsatt at jeg har den dickgirlmodden jeg lasta ned på faen. Skal se om jeg kan få hosta den. =D