Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Dattera mi skal hete Eivind så jeg kan denge henne 24/7.
Funker nok bedre å fortelle henne dårlige vitser, for det her er faen meg til å dævve av.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Fy faen. Den spillen. Det skal kjøpes på disk, rett og slett for at jeg ikke tør risikere at steam-serverne er nede den dagen så jeg ikke får lasta ned den siste -preloadfila som aktiverer dritet.
 
La oss si at du er Capcom og kanselerer Mega Man Legends 3. Fans av serien og MM som helhet blir naturlig nok forbanna og ræger ned nettet. Hva er da det lureste neste steget du som utgiver kan ta?
Capcom Europa sin twatter skrev:
It's a shame the fans didn't want to get more involved :-( if we saw there was an audience for MML3 people might change minds.
Hahaw!
 
Ikke nok med at ICO og Shadow kommer til å se penere ut...Det følger også med DYNAMISKE THEMES:brainfuck:

http://blog.us.playstation.com/2011/07/20/bonus-content-comes-to-ico-and-shadow-of-the-colossus-collection/


Og noen videoer av Last Guardian. Det er noe for meg.


Snappa opp den her fra kommentarfeltet til nyheten på Kotaku:
bunksauce skrev:
Why Can I not choose my icons, dynamic background, sounds and font separately?
bunksauce skrev:
Because it's a console, not a PC.
XD
 
OH NO

En overflødig visuell effekt mangler på et skjermskudd! I verste fall kan det forklares med at dekalene skaper masse ekstra nettverkstrafikk og bry, og at det er derfor de mangler. Men så spørs det om det er kulehull og slikt, da. Men men.

Jeg fatter ikke at folk engang gidder å ta seg bryet med å prøve å skape raeg på den måten. Vi har den verste, mest narsissistiske kulturen. Gamer-kulturen, altså.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, hva er Team Meats neste spill etter suksessen Super Meat Boy? Jo, det skal jeg si deg.


Tydeligere kan det ikke sies, egentlig.