Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Hva som har skjedd me Sims 3 siden det bykset opp fra 114-plass til 1. på en uke?

Men ja, butikksalg av pc-spill har nok avgått med døden stort sett selv om jeg kommer til å gjøre mitt beste for at Football Manager 2012 fyker opp til topps igjen i høst.
 

Javi

elsker dette landet
Man skulle tro det ettersom halvparten av spillhylla på Platekompaniet er stappet med Sims.
 
Hva som har skjedd me Sims 3 siden det bykset opp fra 114-plass til 1. på en uke?

Men ja, butikksalg av pc-spill har nok avgått med døden stort sett selv om jeg kommer til å gjøre mitt beste for at Football Manager 2012 fyker opp til topps igjen i høst.
114 er antall uker spillet har vært på listen. :eng:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Terje

mostly harmless
Kjøper fortsatt en god del PC-spill i butikk, det er gjerne billigere og jeg er fortsatt litt fan av å ha et fysisk produkt.

Men det siste kjøpet mitt utløste bare raeg. Dungeon Siege 3. Det er egentlig bare en steam-installer og en aktivasjons-kode du kjøper, spillet må lastes ned uansett. Jeg trodde jeg skulle installere det på noen minutter og så spille det, men nei. Istedet ble det et par timers nedlasting. Siden dette var på kvelden allerede så ble det jo klart at det ikke ville bli noe av å spille det den dagen. Enda festligere var det at det første som skjedde var feilmeldingen "No Steam content servers are currently configured to deliver content for this game. Please wait a few minutes and try again" poppa opp.

Å vente noen minutter hjalp selvsagt ikke. Etter litt graving i Steam-support fant vi et råd om å bytte region i innstillingene så Steam prøver en annen server. Dette krever en omstart av programmet som de fleste vet ikke nødvendigvis går veldig fort. Uansett hjalp det ikke å bytte til Sverige, Danmark, England, føkkings Japan, samme feilmelding.

La det være sagt at jeg på dette tidspunktet hadde klikka fullstendig i vinkel forlengst. Hvis bare spilllet hadde eksistert på plata og latt seg installere derfra aaaarrghh osv.

Etter en del mer roting i Steam-support fant jeg et tips om å slette en konfigurasjonsfil i Steam som da ville bli gjenopprettet automatisk. Det løste faktisk problemet. Så da endelig nedlastinga startet fant jeg ut å spille noe annet resten av kvelden. Da jeg slo det av for natten og bare sjekka åssen det var gått, så viste det seg at Steam omtenksomt nok hadde pausa nedlastingen mens jeg spilte et annet spill. Ikke at det spilte noen rolle der og da, men faen da!

Jeg har fortsatt ikke spilt det jævla spillet.

Mulig dette innlegget passer bedre i raeg-tråden, men skitt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Terje

mostly harmless
:D Høres ut som om du ikke synes Dungeon Siege 3 er noe særlig? Klar over at det ikke er blitt anmeldt som all verdens, men jeg synes nå de to foregående var greie nok så tenkte det ville funke for meg.

Space Siege har jeg fortrengt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa demoen og det gikk fra "dette virker jo ålreit så lenge de kutter den redselsfulle historien" til "faen".
 
DS3 DS3 lol! (det er ikke et bra spill.)

Forøvrig er omtrent alltid svaret på problemer med steam å slette clientregistry.blob, noe jeg tar for gitt at du måtte.
 
Nå pleier nå alltid lista å se sånn ut når A. det akkurat er sluppet en ny addon pluss ei pakke med dill til siste Sims og B. ingenting annet som ikke er indygreier har blitt sluppet på flere måneder. Men men, her er et spill jeg ikke trur jeg har lyst på.