Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Den derre køddetraileren som gjør Deus Ex 1 mer humant og revelusjonerende? Det viser seg at den mer eller mindre eksisterer og kan lastes ned nå. Haw!
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Du trenger jo en super computer from space for å få spilt det på max da..
Jeg hintet vel mer til at det mest sannsynlig bare er 720p på babby-crysis 1 og at teksturene er vasket ut.
Jeg hintet vel egentlig også mer til at jeg kjørte crysis 1 i 1920x1200, og det er vel også høyere enn den såkalte "fulle HåDeen"
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Ikke godt å si. Begge er ihvertfall veldig flinke til å bruke (heh) arma sine i dansen.
 
D

Deleted member 91

Gjest
Litt homegrown spillshizzle: For noen år siden unloada jeg haug gammalt PS2-dill på en kompis av meg, for det meste en haug røtne gamle spill, et minnekort og et Eyetoy. Var på vors med ham i går, og da kunne han fortelle at moren hans hadde dratt det fram og begynt å spille Eyetoy: Play eller hva nå enn den første minigame-samlingen het, og syns det var riktig stas. Såpass stas at hun hadde vist det til en haug venninner, og så klart å rote seg inn på highscore-lista, og siden mitt gamle minnekort fortsatt hadde savegamen min dukka mine scores opp, med bilde og allting (som spillet tar av deg når du kommer på leaderboardet). Ingen poeng for å gjette hva jeg hadde tatt bilde av, egentlig. Så da sender jeg en egentlig en brofist tilbake i tid til tolv/tretten-årige meg for å ha moona noen husmødre åtte år inn i fremtiden.
 
Værsegod, atten minutter med stort sett ræva remixer av Mario musikk. Eneste som mangler er vel egentlig Hotel Mario og Lou Albano.