Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Har spilt demoen noen dager og fysikkmoteren er så herlig ødelagt, vanvittig at det har fått passere igjennom betatestinga etter 'flere år' i utvikling.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Visste dere at CS fortsatt er morsomt?


(orker ikke bli olda, kjørt med buss og båt osv)
 
De spiller vanligvis i porr vistnok, men har bestemt seg for å ekspandere. Denne ukas Destructoid podcast blir bra siden Jim Sterling skal intervju båd dem og Tommy Wiseau.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
I andre nyheter har Josef Fares (regissøren bak Jalla Jalla, Kopps og en del andre svenske filmer de siste åra) inngått samarbeid som spilldesigner med Starbreeze. Artig nok, spesielt siden jeg husker et intervju med ham jeg leste da Jalla Jalla kom ut hvor han nevnte at drømmejobben var spilldesigner. Og at favorittspillserien var Final Fantasy. Hrm.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og sånn ellers fikk jeg epost fra Rift i dag. Testa en sånn gratis prøvegreie i en times tid for en god stund siden, for å se hva det var for noe styr. Kom til den konklusjonen at det mer eller mindre var World of Warcraft, og det har jeg ikke ork til å ta fatt på igjen. Uansett, det har jo vært stille rundt Rift i det siste og man kan kanskje begynne å lure på om det er fordi spillerne stikker av. Skal vi se om vi klarer å få noen hint om hvorvidt det stemmer fra den eposten jeg fikk?

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du le hater de le tegningene så le intenst?
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
SA skulle ønske de var like store som 4chan. Men ja, Reddit er vel den nye hakkekyllingen siden det har blitt populært. En gang i tiden var det Fark, men det er vel så som bruker den sida nå.