Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det beste med den videoen der er jo at Brandon drar stikka mot seg, og da går helikopteret nedover. Mao. stiller jeg meg bak budskapet, men blir litt oppgitt over at de har blanda hva som er inverted og ikke. Nuvel.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
hvis man spiller med datamus og datatastatur så er det normal på fps og inverted på fly som gjelder for meg ass. ihvertfall var det det før.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Får bare si at jeg ruller konsekvent invert (altså, bakover = dra skolten bakover, sånn som det er i virkeligheten, hint hint) når det er FPS og sånt, men tredjepersonsgreier kjører jeg vanlig siden man der styrer et sikte. Med mindre man bare styrer kameraet i tredjepersonsperspektiv, da er det invert igjen.

Denne debatten igjen? Jeg får vondt i hodet av dere.

Selvfølgelig spiller man med alt på normal, man er da ikke helt gauder. Flysimulatorer skal være invertert ja, men særlig at noen spiller sånt.

Kleevah

Livsfarlig amatør
Jeg forstår invert på flykontroller, som faktisk er realistisk, men på et helikopter styrer jo stikka vinkelen på bladene (forover tilter snuta ned og gir fremdrift) så noe invert der maker jo ingen sense... :sukk:

Hei dere la oss diskutere en personlig preferanse høhø jeg drar huet bakover når jeg ser oppover akkurat som jeg drar øya nedover når jeg ser oppover oi vent

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hei dere la oss diskutere en personlig preferanse høhø jeg drar huet bakover når jeg ser oppover akkurat som jeg drar øya nedover når jeg ser oppover oi vent
Eivind er bare bitter fordi han kjører invert IRL.

Edit: Bare legger ut denne her jeg.

Nokia holdt nylig en konkuranse innen innovasjon på spillfronten med 250.000 dollars i premie. Hvem vant den? Noen som mekka en kjip klone av Zuma. Men teknisk sett er vel det like innovativt som mobilene Nokia har laga de siste sju åra. :smugdog:

Og i andre nyheter ble kontoret/leiligheten til to av de som mekker Project Zomboid brutt inn og bestjålet før helgen. Blant tjuvgodset var laptopene til de to med den nyeste koden til spillet. Den nyeste koden for flere måneder tilbake siden de ikke har gode rutiner for backup. Når så en del folk kritiserer dem for å ha ræva rutiner, hva er da det opplagte neste steget? Twitter i fylla såklart. =D

De har heldigvis roa seg litt siden det og beklagd.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er forøvrig fortsatt herlig at det er helt greit å vise folk som revner av å bli slått med en halvannen meter lang dildo, mens pupper må sensureres. Blir å kjøpe den tyske versjonen av dette spillet, tenker jeg.

Shinra85

Spillegals effort emo
Men der har du spillere også; de ser gjerne pixelrerte pætter, men om det dukker opp en snabel får man helt spader (selvom jeg husker jeg så en snabel i Leisure Suit Larry: Magma Cum Laude eller hva det het). Folk kommer til å kreve ass and tits, men stå på barrikadene for å beholde sensuren på en mannerumpe og stasen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Burde i det minste vært valgfritt, spør du meg.