Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, stemmer. :D

Men ja, Saints 3 er faktisk et sandkassespill jeg gledær mæ skikkelig til. SR2 var jo lovende, men så klønete teknisk utført at det var vanskelig å komme ordentlig inn i.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers da? Jo, hvis du skaffer deg Battlefield 3 nytt, og løser inn en Online Pass-kode som følger med, får du lov til å laste ned Mass Effect 3-demoen en gang på nyåret. Greit nok at dette i praksis blir en bonusgreie for folk som kjøper seg Battlefield 3, men steike satan det har vært gammalt en god stund at man må gjøre seg fortjent til å få sjekke ut reklame for spill. Neste blir vel at du må operere inn et lojalitetsimplantat for å få lov til å spille det du har kjøpt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men der har du spillere også; de ser gjerne pixelrerte pætter, men om det dukker opp en snabel får man helt spader (selvom jeg husker jeg så en snabel i Leisure Suit Larry: Magma Cum Laude eller hva det het). Folk kommer til å kreve ass and tits, men stå på barrikadene for å beholde sensuren på en mannerumpe og stasen
Vil spele som svær, feit neger med konstant ståpikk.

Forresten:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=K97u5usT9WY

Shinra85

Spillegals effort emo
Støtter den! No need for a purple dildo when you gots da black mamba

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siden Saints Row 3 er på vei og later til å bli mer artig enn toeren, tenkte jeg å gi sistnevnte en sjanse nå som jeg endelig har maskin til å kjøre det, og joda det er fortsatt verdens styggeste spill.

Iallfall når det er jeg som spiller. Skulle gitt dere en video av Lady Streaks-A-Lot i fullt firsprang også, men jeg mistenker at Youtube ville sletta den rimelig raskt.

Unlisted, kjør på.

Her er BF3 til 360 med og uten install. Kunne vel posta i spillens tråd, men som man ser så er dette no totalt bullshit. Gleder meg til ræginga fra folk med Arcade. =D

WTF er dette?? Likevel foretrekker største parten av verden konsoll.