Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sagosen = progamer, ser vi.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Eneste måten jeg kunne se dette ga noe mening på, var at det nederste var en oppfordring om å ta avstand fra SOPA sendt til Sega, og det øverste var svaret den opprinnelige avsenderen fikk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ellers da, Cut the Rope (ålreit fysikkpuzzler) er nå tilgjengelig i en gratis HTML 5-utgave som lar deg teste noen få brett. Funka ålreit i Chrome, men da jeg kom til den tredje eska med brett så jeg dette:

Hmmmmmmneitakk du.

Metacritic med de ti høyest ronka spilla i fjor:
Batman: Arkham City (PS3, 96)
The Elder Scrolls V: Skyrim (Xbox 360, 96)
Portal 2 (PC, 95)
Portal 2 (Xbox 360, 95)
Portal 2 (PS3, 95)
Batman: Arkham City (Xbox 360, 94)
The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3D (3DS, 94)
The Elder Scrolls V: Skyrim (PC, 94)
Mass Effect 2 (PS3, 94)
Minecraft (PC, 93)

Så her kan vi se da at til tross for at både Batman og Skyrim var bedre på 360 og PC respektivt så er anmeldere noen fisefinker.

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Nææ, det betyr bare at PC-anmelder er litt mere kresne, menysystemet er jo helt på trynet på PC (så da spel eg med kontroller vøtt!).

Dude, på den tida fantes det ingen som var bedre til å lære deg til å ha sex enn The Rock og Edge. Matt Hardy kunne derimot vise deg hva du skal gjøre etterpå når exen din har liggi med Edge.
Han til venstre kapra wrestlingdama til han til høyre og da sperga han ut og laga en video hvor han straffa henne på dassen sin og var generelt psykotisk. Gjett hvem av de to som fortsatt gjør det stort i WWE?