Yetipants Mein Gampf Medlem av ledelsen 17 Jan 2012 #4.184 17 Jan 2012 #4.184 Så hei har dere hørt om et spill kalt Minecraft eller? Det gjør det visst ganske bra om dagen
Lodin Der Waaaah 17 Jan 2012 #4.185 17 Jan 2012 #4.185 Jeg venta bare på denne her: Amy erke dritt, det er alle anmelderne som er dårlige i spillen! E: Lol! Neste ting jeg forventer meg nå er at utviklerne spesifikt går etter Sterling.
Jeg venta bare på denne her: Amy erke dritt, det er alle anmelderne som er dårlige i spillen! E: Lol! Neste ting jeg forventer meg nå er at utviklerne spesifikt går etter Sterling.
Roar Medlem 19 Jan 2012 #4.186 19 Jan 2012 #4.186 Lodin skrev: Jeg venta bare på denne her: Amy erke dritt, det er alle anmelderne som er dårlige i spillen! E: Lol! Neste ting jeg forventer meg nå er at utviklerne spesifikt går etter Sterling. Klikk for å utvide... rofl trodde du kødda
Lodin skrev: Jeg venta bare på denne her: Amy erke dritt, det er alle anmelderne som er dårlige i spillen! E: Lol! Neste ting jeg forventer meg nå er at utviklerne spesifikt går etter Sterling. Klikk for å utvide... rofl trodde du kødda
Lodin Der Waaaah 19 Jan 2012 #4.187 19 Jan 2012 #4.187 Lol, i den neste pakka til Magicka spiller man ikke bare som han kisen her, men han heter Alucard. Tør vi gjette at Konami blir butthurte? Det andre Paradox annonserte i dag var Game of Dwarves. Ser ut som Dwarf Fortress bare med ålreit grafikk og mindre . Vil ha.
Lol, i den neste pakka til Magicka spiller man ikke bare som han kisen her, men han heter Alucard. Tør vi gjette at Konami blir butthurte? Det andre Paradox annonserte i dag var Game of Dwarves. Ser ut som Dwarf Fortress bare med ålreit grafikk og mindre . Vil ha.
Lodin Der Waaaah 23 Jan 2012 #4.190 23 Jan 2012 #4.190 Godt å se at de hindrer Drauden i å sløse mer tid på det.
Thinaran Den mannlige sexbomba Medlem av ledelsen 23 Jan 2012 #4.193 23 Jan 2012 #4.193 Ron Jeremy spiller Duke faktisk. Hey vent, er det der Serenity på coveret? Romskipet altså. edit: Jepp, det bildet er tilfeldigvis på første side av Google Image Search for "space ship"
Ron Jeremy spiller Duke faktisk. Hey vent, er det der Serenity på coveret? Romskipet altså. edit: Jepp, det bildet er tilfeldigvis på første side av Google Image Search for "space ship"
Roar Medlem 23 Jan 2012 #4.194 23 Jan 2012 #4.194 Men parodien av Duke blir jo en down-to-earth-guy med et sunt kvinnesyn
CyberK Finner ikke på noe. 23 Jan 2012 #4.195 23 Jan 2012 #4.195 Jeg så Serenity (aka. skipet fra Firefly for de som måtte ha et stort hull i livet sitt) og bare Resten bryr jeg meg ikke så mye om.
Jeg så Serenity (aka. skipet fra Firefly for de som måtte ha et stort hull i livet sitt) og bare Resten bryr jeg meg ikke så mye om.
Trench_Rat Sommerbildene våre 25 Jan 2012 #4.197 25 Jan 2012 #4.197 G..GGG....GGGG....Gloriøse Nippon slår fortsatt ikke denne her
Lodin Der Waaaah 25 Jan 2012 #4.199 25 Jan 2012 #4.199 Trench_Rat skrev: G..GGG....GGGG....Gloriøse Nippon slår fortsatt ikke denne her Klikk for å utvide... Forsåvidt, men jeg tenkte mer på at Nintendo i USA ofte tar akkurat samme coveret og gjør helten sinna. For er det noe Kirby trenger å være så er det bad ass.
Trench_Rat skrev: G..GGG....GGGG....Gloriøse Nippon slår fortsatt ikke denne her Klikk for å utvide... Forsåvidt, men jeg tenkte mer på at Nintendo i USA ofte tar akkurat samme coveret og gjør helten sinna. For er det noe Kirby trenger å være så er det bad ass.