Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det der er det dølleste spillcoveret siden Douk Nukem Forever, attpåtil greier de å ligne på 90% av alle andre covere og samtidig gjøre det (enda) kjedeligere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spørs vel om det er coveret da, jeg tenkte umiddelbart at det bare var et promobilde siden RævKredo 3 ikke er offesielt annonsert ennå (or is it?).

Edit: Joda, det er det jo, bare jeg som ikke henger med i svinga. Men ja, jeg tenkte fortsatt "promobilde".
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Ja ser den, men enten det er cover- eller promobilde endrer det ganske lite. Den kvalme nasjonalismen amerikanerne er så glade i og resten av verden har vært dritlei av i 15 år gjør inntrykket enda verre.
 
De annonserte spillet og slippdatoen for to uker siden til brask og bram uten å si en dritt om hva det skal handle om. Tipper det er noen sjefer hos Ubi som har slengt seg i bakken og spytta i sinne over denne avsløringa.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Synes det var ille nok at Leonardo DaVinci var med i AssAss 2, så hvis man drar med døde presidenter i AssGash 3, så veit jeg ikke om jeg orker å presse fram tårene engang
 
Detta dukka fort opp for å prompotere neste GI, men ble tatt ned igjen. Tipper det er Ubi som leker deilige.



Det der er såklart Washington noe som betyr at Ben Franklin blir dette spillets Leonardo og det er awesome.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Så britene er styrt av onde templars og undertrykker de lokale, Franklin er Leonardo, vår helt er på Washingtons side men er også kompis med innfødte indianere som gir han masse gammel naturvisdom som gjør han i stand til å vinne. Noen som vedder i mot?