Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg liker den obligatoriske merc-dama med stringen dratt opp på hoftekammen. Trodde jenter slutta å gå sånn for godt over ti år siden?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
en kar på NeoGaf skrev:
i like how thc dudes have body armor and the chick has a wifebeater
Dette. Absolutt alt er feil med alle bildene. Generiskheten har nådd helt nye høyder på en utvidet skala, hva noen av bildene har å gjøre i en press release må fuglene vite (en vegg, noe knust.. glassrute?), alt er selvsagt veldig gråbrunt og den singlet-tanga-komboen er både hysterisk flirbar og til å grine av. Hjelpes.
 
Er dette et iPad/Facebook-spill?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg håper virkelig han setter i gang kickstarter-prosjekt og at det eksploderer i trynet hans siden alt han lover ikke er til å stole på.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kara fra Sahara?
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Det er mulig det der blir piss all over, meeeen fy helvete for en grafikk. Nå er det jo en "sekvens" så det krever ikke like mye kraft som hvis man skulle "spilt" den sekvensen der, men imponerende til å kjøre realtime allikevel.
Meget god lyssetting og fine kamera-filtere. Spent på å se hva slags shadere og slikt de bruker.
 
Ironisk nok har den lille filmsnutten der gjort meg mer nysgjerrig enn alle de andre Quantic Dreams spilla tilsammen. Synd at det faktisk ikke var trailer'n til det neste spillet.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Først så var jeg bare \o/

Og så bare
Update: In an interview after the panel, Yasuhiro Wada confirmed that while an enhanced PS3 version is on the way, a Deadly Premonition sequel is not in development and was simply a mistranslation.
:sukk:
 
Move for å lettere treffe de tak og veggfittene hadde vært ålreit. Har egentlig lyst til å pløye gjennom det en gang til med guide.