Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Det blir vel noe ala Planetside eller (lol) MAG. Blir nok og no drit siden det er F2P.

E: GSC har vistnok solgt STALKER IPen til Bethesda om man oversetter denne linken. Får håpe de finner noen andre ukrainere som kan ta over.

Vel det får du for det er bekrefta at GSC er oppløst og at de nå heter Vostock Games og mekker det andre dillet. Sånn jeg skjønner det har kisen som eier rettighetene til STALKER-navnet og settingen trukket seg ut av firmaet for å fokusere på TV serien som aldri i verden blir noe av.

Han kunne for faen ha venta til Stalker 2 var ferdig :penga:

Trenger gode nyheter
New online patch will correct frame rate and audio synch issues
Today, Konami Digital Entertainment, Inc. announced that online patches for both Silent Hill Downpour and Silent Hill HD Collection are currently in development and will be released soon.
Understanding the issues some users are experiencing, development teams are currently creating online patches for both games, which will fix the frame rate issues, the audio-synching in Silent Hill HD Collection, and the Auto-Save issues in Silent Hill Downpour. Players have voiced their concerns, and solutions to these issues will be fixed and launched in the coming weeks.
Patches for Silent Hill Downpour and Silent Hill HD Collection will be made available on both XBOX®Live Arcade and PlayStation®Network.
http://www.relyonhorror.com/latest-news/silent-hill-downpour-and-hd-collection-getting-patched/

Gode nyheter.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
For å feire vel overstått Mass Effect 3, har en eks-Bioware-ansatt lagt ut noen utdrag fra sitatene Bioware samlet opp under utviklinga av Mass Effect 1, og det er tidvis morsomme saker.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dobbelpost fordi jeg er rykket fram til den velbårne posisjonen "en av Norges beste spilltenkere".

Kan utdype litt og si at jeg hadde en koselig samtale med Tonny og Tom-Sondre på cirka halvannen time i går kveld, og den resulterte tydeligvis i noe positivt. Aner ikke om det er planlagt flere oppfølgerartikler til den der, men jeg kan jo også avsløre at jeg fikk utdelt innloggingsinfo på Spillborring mot slutten, så vi får se hva det fører til.

Edit: Leker med et artikkelkonsept med overskriften "Ninja Gaiden 3 kan suge pikk". Mulig det blir noe annet, vi får se. Vi får se.

Shinra85

Spillegals effort emo
ganon skrev:
LSD til PS1 er visstnok ganske ukjent, og kom kun ut i Japan i 1998 så jeg tenkte en let`s play av det ville passe gjengen her:

YouTube Video
Den spillen. Den spillen må jeg finne på en eller annen måte.

Shinra85

Spillegals effort emo
Man må vel ha enten japansk visa eller japansk psn-kort?

BWAAAAHAHAHAHHHH =D

-20 generic Halo Spartans enter the area together, with assortment of UNSC weapons. Only 1-2 SPlasers, 2-3 Rocket Launchers, 2-3 Sniper Rifles. Adequate but limited ammo for all weapons. Multiple grenades, and med kits. Spartans have standard shielding, standard motion detectors. All Spartans are rested and uninjured, and will use their advantage of speed, stealth, supreme fireteam cohesion and instant communication between members via the HUD interface as seen in the Halo Novels. NO VEHICLES OR AIR SUPPORT

-20 generic Space Marines of unknown Chapter enter the area together. 1 wears Terminator Armor, with standard stormbolter and power fist. 1 Apothecary. 5-6 are equipped with chainswords, plasma pistols, and jump packs. 2-3 Devastator Marines, carrying either Melta Guns, Rocket Launchers, or Heavy Bolters. The rest are standard Battle Brothers, with Bolters, frag grenades, and combat knives. Assume all Space Marines are of the same Company and are experienced Marines, with 25-75 years of combat together under their belts. They do not fear, they are not ignorant, and they are not slow, save the Devastator and Terminator Marines. They will utilize their superior firepower and power armor as their main hope for victory. All Marines are in prime condition. NO VEHICLES OR AIR SUPPORT.

Scenarios are as follows in next post: