Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Er vel en stund siden Gamestop gjorde det der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er ikke noe dubstep i den låta der n00bs. :eng:
Hei, hei! Det var Skrillex som oppfant LFO og synthfiltre, og all musikk som bruker det er automatisk dubstep. Se også Quake 3-motoren.

Ånntåppikk Shootmania ser artig ut men fy faen Nadeo begynner jaggu å få teken på den der komplett sjelløse estetikken sin. :sukk:
 
Rettsaken mellom Silicon Knights og Epic har endelig starta opp og dommeren har fastslått det vi alle har visst hele tiden. Too Human er ikke verdt mer enn en lusen dollar. :D

E: Haw!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Rent og pent. Hakket over paintball, endelig ein arenashooter som faktisk ser ut som megazone. Plager meg ikkje at verken blod eller kroppsdeler flyger.
Ikke det jeg prata om overhodet. Både Trackmania 2 og Shootmania ser veldig pene ut, men den eneste egne identiteten de har er at de ser sterile og dyktig skrudd sammen ut. Det ække no personlighet i det visuelle designet, om du skjønner. Det funker greit i Trackmania siden du bare ræser rundt i biler, men et identitetsløst skytespill appellerer mye mindre.
 
Det her er låtene vi hører på når vi spiller Tony Hawk HD
  • Bring the Noise" Anthrax featuring Chuck D
  • "Superman" Goldfinger
  • "When Worlds Collide" Powerman 5000
  • "Heavy Metal Winner" Consumed
  • "May 16" Lagwagon
  • "No Cigar" Millencolin
  • "You" Bad Religion
  • "The Bomb" Pigeon John
  • "We the People" Lateef the Truthspeaker
  • "Marathon Mansion!" Pegasuses-XL
  • "Teenage Blood" Apex Manor
  • "Please Ask for Help" Telekinesis
  • "Flyentology (Cassettes Won't Listen Remix)" El-P featuring Trent Reznor
  • "USA" Middle Class Rut

Goldfinger's Pro Ska HD på repeat.
 
Yessss....de beste låtene fra 1 og 2, men hvor er Rage against the machine? Svakt å ikke få den med. Skal så jævlig kjøpe det spillet.
 
Yetipants skrev:
Ikke det jeg prata om overhodet. Både Trackmania 2 og Shootmania ser veldig pene ut, men den eneste egne identiteten de har er at de ser sterile og dyktig skrudd sammen ut. Det ække no personlighet i det visuelle designet, om du skjønner. Det funker greit i Trackmania siden du bare ræser rundt i biler, men et identitetsløst skytespill appellerer mye mindre.

Forsto egentlig kva du meinte, svarte berre dårlig sjølv. :)

Kva personlighet tenker du på egentlig? Halo, Tribes, Unreal Tournament og Nexuiz er like tom for personlighet i så fall. Siden dette tydeligvis ikkje er klassebasert slik som Monday Night Combat eller TF2 blir distinksjon mellom figurer unødvendig. Eg for min del er glad det er strømlinjeformet og fritt for historiedill som uansett ikkje trengs i denne typen spel. Tanken er vel meir å la spilleren kunne zone seg inn i handlingene og ferdighetene sine fremfor ein påtatt setting.

Kva eksempelvis hadde gjort opplevelsen bedre for deg? Du snakker om personlighet, tenker du på valgfrie drakter og sånt? Hatter? Er sikker på at personligheten kommer frem via brukergenererte brett. Gleder meg veldig til den delen, skal designe nabolaget!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg synes det var mye karakter i bevegelsene, men kan kanskje være enig i at figurene og omgivelsene selv er litt dølle. Selv om blå/rød er standard i lagbaserte skytere så synes jeg dog det gir en egen vibbe når det blir tydeliggjort slik de har gjort.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Det her er låtene vi hører på når vi spiller Tony Hawk HD
  • Bring the Noise" Anthrax featuring Chuck D
  • "Superman" Goldfinger
  • "When Worlds Collide" Powerman 5000
  • "Heavy Metal Winner" Consumed
  • "May 16" Lagwagon
  • "No Cigar" Millencolin
  • "You" Bad Religion
  • "The Bomb" Pigeon John
  • "We the People" Lateef the Truthspeaker
  • "Marathon Mansion!" Pegasuses-XL
  • "Teenage Blood" Apex Manor
  • "Please Ask for Help" Telekinesis
  • "Flyentology (Cassettes Won't Listen Remix)" El-P featuring Trent Reznor
  • "USA" Middle Class Rut

Goldfinger's Pro Ska HD på repeat.

:hug:

Litt skuff at RATM og Papa Roach ikke er med, men det faktum at Powerman 5000 - Worlds Collide er med er faen så fett
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Forsto egentlig kva du meinte, svarte berre dårlig sjølv. :)

Kva personlighet tenker du på egentlig? Halo, Tribes, Unreal Tournament og Nexuiz er like tom for personlighet i så fall. Siden dette tydeligvis ikkje er klassebasert slik som Monday Night Combat eller TF2 blir distinksjon mellom figurer unødvendig. Eg for min del er glad det er strømlinjeformet og fritt for historiedill som uansett ikkje trengs i denne typen spel. Tanken er vel meir å la spilleren kunne zone seg inn i handlingene og ferdighetene sine fremfor ein påtatt setting.

Kva eksempelvis hadde gjort opplevelsen bedre for deg? Du snakker om personlighet, tenker du på valgfrie drakter og sånt? Hatter? Er sikker på at personligheten kommer frem via brukergenererte brett. Gleder meg veldig til den delen, skal designe nabolaget!
Jeg tenker først og fremst på sjølveste bæssfar når det gjelder skytespill, nemlig Quake. Ikke at ikke Unreal Tournament hadde flere baner, flere våpen og kulere musikk, men Quake III Arena hadde digre, gotiske demonkatedraler hvor det freste rundt romvesener, helvetesengler, feite roboter, øyne på armer, og så videre. Og alle hadde egne banker med samples som fortalte hva de gjorde på ethvert tidspunkt. Altså, jeg ser at dagens trend er Call of Duty-aktig hvor ting helst skal se så anonymt ut at du til slutt ikke ser forskjell på spillene, men Nadeo har liksom kreativitet innbakt i konseptene sine og dermed skuffer det meg, er ikke noe mer enn det. Se på LittleBigPlanet eller til og med faens ModNation Racers for noe mer i de baner jeg tenker meg, lzm.

Og med mindre de har overhalt spillmotoren radikalt siden Trackmania 2, så kan du ikke lage nabolaget ditt i Shootmania ettersom du kun vil kunne velge mellom et fastsatt antall forhåndsdesignede blokker å sette sammen (som er en mye bedre ide enn jeg får det til å høres ut som, iallfall i Trackmania).
 
Skjønner. Då er vi rett og slett berre ikkje enige i kva som designmessig er mest interessant. Og om eg ikkje får designet nabolaget mitt kan eg i alle fall lage noe som ligner. Er uansett spelmekanikker som eg er mest spent på, så var det friske og fine farger også! Det liker eg godt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Særlig Mega Man X var prime time.

Edit: Og her kan man se da, at Trials, ja, det er, fortsatt, bra, da, må man vel, kunne si.

 

Kleevah

Livsfarlig amatør