Tjah, kan vel linke til
Wot I like best about The War Z også. Høydepunktene hr. Walker trekker fram, inkluderer spillets nye og spennende "pay to pay"-modell, hvor du må betale for spillet og så må du betale for å få låst opp shizz. Ikke at det har noe å si, siden det ikke er noe interessant å låse opp uansett. Videre har vi den spenstige fysikkmotoren, som dreper deg hvis du sklir av en stein, og som fint lar deg hoppe opp alle overflater i spillet uansett hvor bratte de er. Ja og en kollisjonsmotor som helt fint lar zombier treffe deg med slag og bitt når du står femten meter unna, eller bare få deg sveisa inn i et fjell sånn cirka når den føler for det. Men men, da er det jo bare å dø med vilje, og starte på nytt. Etter fire timer. Som er respawn-tida per i dag. Med mindre du betaler.
GOTY.
Edit: Bare så det er sagt, spill Big Rigs. Etter å ha programmert litt 3D-motorer og sånt selv, veit jeg nå hvordan de aller fleste greiene som folk gjerne kaller "bugs" i det spillet oppsto. Grunnen er at det ikke er bugs i det hele tatt, det er bare en kis som en dag tenkte "jaja får vel lære meg litt spillprogrammering", så fant han ut at det tar jævla lang tid og så ble det mye "okay, det får holde" deretter.