Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Dakars THQ.
Men multien til Mercs 2 sin død tror jeg hadde mer å gjøre med at EA liker å drepe multier.

Og bwahahahah til War Z. Tror neppe det dukker opp igjen.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hvis dere som meg venter på at sjefen skal svare på e-mailen din sånn at du får fortsatt på jobben men har ikkeno å gjøre i mellomtida, så er det nå mulig å spille alle fem brettene av Dikembe Mutombo's 4 1/2 Weeks to Save the World. Oppnå en god poengsum og du hjelper til med å legge til ekstra tid på Maya-kalenderen!

Det er egentlig en reklame for Old Spice og har ganske teit humor, men selve spillet er litt artig, og hver av de fem episodene har forskjellig gameplay.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jaggu, spilte det der selv for et par uker siden og digga humoren (og at jeg fant ut at Dikembe Mutombo er en pensjonert basketspiller), meeeen gameplayet var litt... så som så i de to delene som var tilgjengelige da. Uansett vel verdt en titt.

Hvordan finne hackere og banne dem, The War Z Way: Først legger man et relativt bra item som ei rifle eller no på et sted som er utilgjengelig for spillere. Oppå en diger stein eller no. Når hackere ser dingsen noclipper de såklart opp dit og tar den. Så noen dager etterpå kan man bare gjøre et søk i spillerbasen etter folk som har de dingsene og banne i vei.
Det faktum at det tok fem minutter for noen å finne ut av dette og de nå aktivt skaffer sånne items for å gi til andre spillere driter man i. XD

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Edges ti beste spill fra 2012. Så fort man kommer over at de har tatt med Journey og ikke Hotline Miami, så er det grei skuring. Har ikke spilt verken The Walking Dead, Guild Wars 2 eller X-COM, meeeen de står på tapeten.

Black Isle ønsker å gjenoppstå fra de døde (selvom ingen som var med i orginalen har noe med dette å gjøre) og de trenger vår hjelp til dette. Derfor har de mekka sin egen kickstarter som ikke foregår hos Kickstarter og det man får for donasjoner er... stort sett tilgang til et forum. så når de er oppe og kjøre og skal starte å mekke sitt første spill vil de starte en ny kickstarter. Jeg digger det. =D

Trench_Rat

Sommerbildene våre
trykket på linken i håp om det var ett nytt Balders Gate: Dark Alliance

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
De skal ha for forsøket til å dekke det til ihvertfall, men foldene i klærne og lysvinklene avslører!

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Det er et kjapt oppkok av en dayZ-klone fra noen som syntes det var bare å være førsteman til mølla for å kapitalisere på dayZ-hypen.

Nei, det er en reskinna utgave av War Inc, det forrige spillet til studioet. De mekka det på bare noen måneder for å tjene mest mulig på navnet.
Dagens funne fact får bli at Sergei Titov som er både PR-tryne og hovedprogramerer også sto for mesteparten av jobben med Big Rigs. =D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tjah, kan vel linke til Wot I like best about The War Z også. Høydepunktene hr. Walker trekker fram, inkluderer spillets nye og spennende "pay to pay"-modell, hvor du må betale for spillet og så må du betale for å få låst opp shizz. Ikke at det har noe å si, siden det ikke er noe interessant å låse opp uansett. Videre har vi den spenstige fysikkmotoren, som dreper deg hvis du sklir av en stein, og som fint lar deg hoppe opp alle overflater i spillet uansett hvor bratte de er. Ja og en kollisjonsmotor som helt fint lar zombier treffe deg med slag og bitt når du står femten meter unna, eller bare få deg sveisa inn i et fjell sånn cirka når den føler for det. Men men, da er det jo bare å dø med vilje, og starte på nytt. Etter fire timer. Som er respawn-tida per i dag. Med mindre du betaler.

GOTY.

Edit: Bare så det er sagt, spill Big Rigs. Etter å ha programmert litt 3D-motorer og sånt selv, veit jeg nå hvordan de aller fleste greiene som folk gjerne kaller "bugs" i det spillet oppsto. Grunnen er at det ikke er bugs i det hele tatt, det er bare en kis som en dag tenkte "jaja får vel lære meg litt spillprogrammering", så fant han ut at det tar jævla lang tid og så ble det mye "okay, det får holde" deretter.