Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Det går rykter om at Big Rigs kun eksisterer pga. en blanding av scammen fra The Producers og hvitvasking av mafiapenger. Det forklarer ihvertfall litt.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ukultiverte svin. :argh:

Ja, det er Pokémon. Diamond/Pearl/Platinum etter grafikken å dømme.

Den derre dokumentaren om Minecraft hadde premiære på 360 i går vistnok. Greit at den er gratis der for de med gold for jeg ser ikke for meg å betale 20 dollars for DVDen.
E: Lol, 2 Player Productions har slengt den ut på Pirate Bay så det er tydligvis også en mulighet.

E: In the wake of the Sandy Hook Elementary shooting, I noticed the queer over reactions of my friends and family. "Can you imagine how awful it must have been for the parents?" "My prayers go out to all of them." "How can someone be capable of such a thing?" All those gaudy sentiments. The reactions seemed queer to me for I felt nothing myself. Oh sure, it shouldn't have happened. Hell, maybe Congress should even do something about it. But how could I work up the emotions to be upset when I've gassed civilians? Looked into their eyes as I shot them to further my mission? Been through the hell that is Dubai that broke me physically and spiritually? To all those who think Sandy Hook was a tragedy, I encourage you to play Spec Ops: The Line. Then you'd truly understand what what tragedy is and maybe gain a sense of perspective.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
McD, Cola, tastaturet. Mye riktig der, men så *myse* er det en ladekabel til en iDings?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Her er en unboxingvideo:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Likte hvordan bitene på slutten, hvor det ville kommet fram om det faktisk var den vesle boksen som viste fram et bilde på TV-en eller ikke, var klippet bort.

Neida det funker sikkert fett, jeg veit bare at jeg har hysterisk lite trua på at det der blir noe annet enn bargain bin- og warez-territorium. Mer interessert i å kjøpe en Raspberry Pi da, igrunn.