Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er, som de fleste klarer å se uten videre problemer, ei øks.

Eg kalte det skilt den gang då, slikt henger igjen. Ser ut som ein øks i både denne versjonen og SNES (All Stars) -versjonen, så her lærer man litt kvar dag gitt!

Fekk lyst til å spele All Stars igjen, gitt!

Jack's back!
"Enjoy killing people," he wrote back. "And you aren't killing virtual people. You are killing real people. You are an apologist for an industry that knowingly trains people how to kill and to want to kill. Blood is on your hands. Losing a law license is a very small price to pay in order to stand against this evil. I would be delighted to lose it again, because assholes like you, who don't care about anything other than their own fun, spit in the face not just of innocent people but in the face of God. You are presently spiritually dead. If you awaken, great. Until then, I have work to do so stop bothering me, you idiot."
Jepp, han er umulig å skille fra en gjest hos Lazlow.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Med tanke på hvilke to spill som er med i denne videoen var det vel omtrent null sjanse for at jeg ikke skulle poste den her, selv om den ikke er all that.

Novastrum

Feminist-elitist
Det koster jo bare litt over en hundrings for en 16GB minnepenn, eller er det noe jeg misser?

Trench_Rat

Sommerbildene våre
hvorfor har ikke noen fortalt meg at Destructoid Show skulle slutte og siste epidose ble sent får en uke siden (har hatt dårlig tilgang på nett hele denne jobb turen)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pfff. Day of the Tentacle i HD? Hva skulle de gjort, malt alle bakgrunnene på nytt, gjort om figurene til vector-art? Kan si så meget som at hvis de hadde mekka med stemmene så skulle de fått med meg å gjøre. "Å få med meg å gjøre" vil i dette tilfellet si "få enda litt mer penger fra meg siden jeg hadde kjøpt det uansett". Men ja, liten vits spør du meg. Nyutgavene av Monkey Island fikk i det minste et fett stemmespor, DoTT har det fra før av.