Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gaddæm, Demon's Crest var det spillet jeg skulle anbefale i emulatortråden ja. Får spille det litt mer og anbefale det i emulatortråden ja.

Kjøpte meg Sony Xperia Z1 her om dagen, fant ut at eg kan bruke PS3-kontroller på den uten særlig styr, så om eg hadde vore på daglige bussturer hadde eg festet telefonen på vinduet med ein standard sugekoppholder og kost meg med SNES etc. No er det egentlig mest uinteressant siden eg har større skjermer å spele på heime, og uten at kontrollen og skjermen er i umiddelbar nærhet av kvarandre blir det ikkje akkurat komfortabel portabel speling av det.

Leving.

Kjøpte meg Sony Xperia Z1 her om dagen, fant ut at eg kan bruke PS3-kontroller på den uten særlig styr, så om eg hadde vore på daglige bussturer hadde eg festet telefonen på vinduet med ein standard sugekoppholder og kost meg med SNES etc. No er det egentlig mest uinteressant siden eg har større skjermer å spele på heime, og uten at kontrollen og skjermen er i umiddelbar nærhet av kvarandre blir det ikkje akkurat komfortabel portabel speling av det.

Leving.
Du får vurdere Gameclip EDIT: ser den er til Xperia S tho ikke Z1.

Wow, har de begynt med disketter nå endelig? Var på tide, trodde vi skulle bli sittende med kassetter til evig tid.

Installerte Windows 95 (eller 98?) fra disketter en gang jeg formaterte og det ble trøbbel med å få cd-romen til å funke og jeg ikke fikk til å lage bootdiskett.

Det var en spennende ettermiddag og kveld.