Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Prettay liek a ponay!
Hva er det egentlig han driver med for tida. Sist jeg sjekka bodde han borti Romania med trofekjerringa si og laga mobilspill.

Novastrum

Feminist-elitist
Ble youtube-deraila av Romero for en halvtime siden, så nå sitter jeg og titter på dette.
Hvis dette er representativt så flyr han fortsatt rundt i indianerklær og nostalger det opp med den-gangen-han-gjorde-bra-spill®. Han har også en dame som er "just amazing". Noen tror han jobber i hemmelighet med squeenix (Chrono Katana? \o/ )
Også driver han innimellom med mobil/socialspillutvikling og som rådgiver til diverse spillfirmaer(?).

Deeper down the rabbithole:
http://planetromero.com/

Polygon: om COD: Ghosts.

The two versions look nearly identical. Viewing the Xbox One release next to the PS4 , I had difficulty telling them apart. It's possible that the PS4 version looked somewhat sharper, but that may have just been my imagination after confirming the hard resolution difference.
IGN av alle steder derimot:
When comparing the PS4 and Xbox One versions side-by-side, there’s little to no variation in textures and effects, but there is a discernible difference in resolution. While both are displayed at 1080p, the Xbox One version upscales the game from 720p resolution. In contrast, the PS4 version runs natively at 1080p, which makes character models, weapons, and environments look noticeably sharper and more detailed. The difference is especially apparent on larger-sized TVs, where pixel density weighs more heavily in picture quality.
Når Polygon starta opp gikk det rykter om at de hadde fått en jævla masse spenn fra MS, men det er det vel ingen som tror på nå.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Jeg er utrolig lett å trolle, men noen ganger tror jeg oppriktig at Lodin er mer opptatt av alle de små filledrittsakene i spillindustrien enn selve spilla. De siste dagene har vært helt ekstreme. Den minste ting som kan tolkes negativt blir slengt ut med påfølgende smugdog. What gives? Et lite under at du ikke har postet denne, forresten. Eller med andre ord: Det fascinerer meg at det går an å ha et så tilsynelatende ensidig fokus på negative fittesaker om et medium man interesser seg for. Jeg forstår at det er poppis å ha et Kritisk Syn På Industrien alá Jim Sterling, spesielt i retning storkapitalen, men atte hjælp så trøttende.

Den der er den radeste episoden.
Jeg lo så godt av det dere sa om xboners standen på expo.
Og det er bare bra at dere kjørte på timesvis med podcast. Jeg satt i kø i over to timer så det passa meg perfekt

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Masse prat om World of Warcraft og, så fornøyd!

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Ikke for å regne på paraden, men den ene gangen i året jeg svipper innom en Rad Crew-podcast, så blir jeg bestandig aggro av å høre alle de engelske ordene dere sniker inn. Det ante meg at ingenting er nytt under solen, så jeg tok en stikkprøve. Dette er resultatet etter drøye tre minutter med lidelse:

"Helt crazy", "Yeah", "Madness", "Det er bare det at i don't give a fuck", "De som har hatt mest impact på gaming", "God damn", "For å komme seg forbi visse obstacles", "Du må switche mellom de characterne", "Skylanders er basically Lost Vikings".

Bra produksjon og alt det der, men dere må seriøst være mer konsekvent. Eventuelt er det kun jeg som reagerer på det.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Det der minner meg om hvordan de skrev på fighting games boardet back in the day. Ganske annoying.