Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spillverket.no.

Jæveltango

Pepperoni Playboy
(-do)Draugen får sitt eget spill. Ingen i Nårge gidder såklart å skrive om det.
Men det er noen av de samme folka som ville kickstarte det nye Eternal Darkness'et og ingen med vett gir de folka no spenn. =D

Et spill satt til fjordlandskapet på vestlandet, som omhandler historier jeg ble fortalt som liten, og har concept-art som får hjemlengselen min til å gå amok?

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Og sjekk ut podcasten!

Lol, folk butthurter over slutten til GhostCOD og sier den er resirkulert fra Modern Warfare.

Selv syns jeg det er litt stilig at de så direkte refererer til et av de tidligere spilla, men neida, IW er late og har resirkulert skiten. :p
E: BWAHAHAHAHAhhh.

Det slår aldri feil. Sånn ca. hvert femte år kommer en eller annen gjøk fra Microsoft ut av treverket og beklager at de ikke har fokusert skikkelig på PC som spillplatform. Det skal derimot endre seg nå og det blir å eie. Sist de lova det var vel rundt relanseringa av GFWL. :ras:
"I think it's fair to say that we've lost our way a bit in supporting Windows games," Microsoft Studios VP Phil Spencer admitted. "But we're back."

We may be at an event previewing Xbox One, but Spencer notes that PC is also an important part of their portfolio. While the company may have focused exclusively on console games in the past decade, that's going to change, he promised. "Windows is incredibly important. The 'One Microsoft' mantra that's come out had us looking at all the devices that Microsoft builds and truly becoming a first-party gaming studio across all devices."

I needed to press further. I wanted him to explicitly tell me that there are PC games coming from Microsoft first-party. And he complied. "You'll see us doing more stuff on Windows. We probably have more individual projects on Windows than we've had in ten years at Microsoft Studios."

Microsoft fortsetter å promotere XONE med videoklipp med enten Playstation- eller keyboardknapper i HUDen. :p

"1080p isn't as good as 720p for games though. At least that's my opinion, and I know a good amount of people that share that opinion. I prefer the smoothness and crispness of 720p as compared to 1080p. But movies and TV look fantastic in 1080p"