Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
Det er liksom det. Jeg titta på noen Minecraft-videoer for et par år siden jeg tror han var en del av, men utover det har jeg ikke sett en eneste tubb av fyren. Har derimot hørt ekstreme mengder sutring om hvor jævlig han og ulydene han lager er og hvor forferdelig mye schpenn han tjener, men ... ja. Skal man bli bitter over kjipe mennesker som tjener spenn er det så sykt mange andre steder å starte.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jeg registrerer han eksisterer og synes det er synd(?) han er blitt så populær uten noe substans men jeg gidder ikke hate på han, jeg utsettes ikke for videoene hans så orker ikke hate på han. Selvom han er ubrukelig.
 

I andre nyheter er Sinna Joe virkelig sinna denne gangen pga. det nye pisset til Youtube.

Om ikke annet kommer dette til å ødelegge for svin som Pewdiepie og Sjutten også. :)
 
Hat eller elsk så mye man vil, jeg har bare veldig mye respekt for han og alle andre som greier å tjene store penger på å legge ut piss på youtube. De har skjønt og klart noe som ingen andre får til.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Det er Jente for "kutt ut'a! Alle vet jeg er forelska i han"
 
Kunne vært, men det var universalt for "NO U!" Hu har uansett altfor god smak i spill. Broren hennes syns sikkert han er kul derimot.