Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Spoiler-taggen blitt borte for deg?

funker for meg
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Den artikkelen :psyduck:

Her kan man se da, at Zelda har gjort seg om til en mann med timeglassfigur og pupper for store til å skjule ordentlig:

 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Jeg trodde at alle visste at Zelda er Sheik? Det er ihvertfall det jeg har trodd i alle år.
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Ja, men "kontroversen" i følge artikkelen går på om hun bare er i drag, eller om hun bruker magi til å faktisk gjøre seg om til en mann. Med pænis.
 
Jeg trodde at alle visste at Zelda er Sheik? Det er ihvertfall det jeg har trodd i alle år.
Ikke alle har spilt Ocarina of Time enda, og med tanke på hvor berømt spillet er, er det sannsynlig at mange fortsatt kommer til å gjøre det. (I hvis tilfelle det er hyggelig å kunne oppdage ting på egen hånd.)

Ja, jeg er fortsatt irritert over at folk spoilet The Empire Strikes Back for meg.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er nå det passer å nevne at en gang oerhört og jeg satt og tjatra ivei på internetten, så diskuterte vi sånne spill da, og akkurat da var det New Super Mario Bros. til DS, og jeg nevnte i forbifarten at jeg ble litt skuffa over at det ikke var noen overraskelser, og som et eksempel brukte jeg at Bowser så klart var sistebossen igjen. Fikk ganske klar melding om at sånne ting er det greit å oppdage på egenhånd, noe som så klart er riktig, jeg bare mener å ha dekning for at noen er litt mer var for spoilers enn andre. Jada.
 
Snikopptak fra en eller annen messe for hundre år siden av Akira til Mega Drive. Det skulle og dukke opp til SNES, men ser mer ut som no ræl til NES. Ikke rart det aldri ble gitt ut.

Er det Aero på slutten av videoen? Det var et ok spill.
 

Terje

mostly harmless
Ja, de fikk til presentasjonen. Det skal de ha. God fullskjerm-animasjon både i introen og på slutten henta rett fra filmen, og en del skjermskudd fra filmen underveis for å fortelle historien. Alt annet er hinsides. Se første bane, hvor Kaneda raser nedover motorveien på sykkelen sin i noe som ihvertfall må være 20 km/t. Kontrollrespons og vanskelighetsgrad er på nivå med Dragon's Lair til NES. Du må kjøre på kjegler for å samle bensin, bom én og du går tom. Du må treffe alle hoppa, og vite hvor de er for er du nederst på skjermen når et dukker opp øverst så når du det ikke. Du har lite liv og et lass med ting som kan skade deg overalt. Banen er lang og når du dævver så.. checkpoint? HAHAHAHAHA nei du far. Resten av spillet er like frustrerende plattforming. Spillet er bare katastrofe gameplaydesign hele veien. Fyren som spiller det i den videoen er egentlig en jævla helt. Jeg mener, han bruker helt åpenbart en trainer, men har også tydeligvis lært seg å spille møkka riktig. Står litt respekt av det. Eller det feiler han noe.