Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
AHAHAA
I am a young entrepreneur, and I have a lot of contacts all over the world. I'm the mind behind the game and I will use the money to hire some professionals to do the job, and I promise it will turn out great.
Og han skal ha en million kroner. OÅNN MILLJEN DÅLLASJ GUTA!
 
Bra tubb. Kan vel og nevnes at Uglegutt ikke fikk statstøtte i år siden det ikke har hatt en dritt av merkbar progresjon.

Jeg hadde glemt at dette var en ting som skjedde.



E:
 
Sist redigert:

Drauden

SGs kollektive lillebror
Apropos Owlboy, kompiser på linja mi som fullfører bætsjellern sin neste semester lagde en eksamensfilm om Owlboy nettopp, alà Inde Game-dokumentaren.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Ren spekulasjon fra min side, men jeg tenker at de kanskje mistet litt futten når de så hvor mye de kunne tjene på et relativt kort prosjekt som Savant: Ascent. Det var ikke mangel på ros fra pressen heller - så da føles det kanskje litt hardt å skulle fortsette å bygge på et prosjekt som er såpass tungt som Owlboy. Veldig synd, for det har ekstremt potensiale, og er uten tvil et av de peneste retro-estetikk-spillene som finnes, og den eldgamle demoen viser at det har potensiale til å være veldig artig også.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tjah. Jeg syntes den demoen var innmari generisk bortsett fra at alt av græffiks var satans bra, og det tok meg tredve sekunder å finne en glitch som brakk spillet. Når det først kom noe greier som var unikt, var det bare kronglete. For all del, jeg håper jo det blir knakelibrakbra, men jeg har justert forventningene kan du si.

PS: Savant: Ascent eier. Femten kroner på Steam.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Laster vel ned hele spillet på nytt med den nye pætsjen?
 
Jeh, viste seg å være en bug så alt lastes ned på nytt om man har en tidligere patch inne. Alt man trenger å gjøre er å slette spillet og legge det inn fra disken på nytt. Om man kjøpte det fysisk såklart. De med digital utgave kan ta seg et tak.
Selv ikke patching greier Ubidubi å få til med dette skitspillet.
 
CVG blir nedlagt etter 33 år. Riktignok har det bare vært ei skitside på nettet de siste åra, men det er alikevel vedmodig. Høydepunktet hver måned var Yob's Mailbag hvor Yob slang dritt til folk som sendte ham brever og mesterraserne med Amiga og plebsene med Mega Drive gnålte.



 

Shinra85

Spillegals effort emo
Skrevet i røverkjøptrådeb, blir drøye 93dollarinos med frakt. Utgår