Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Dan Ryckert er det dummeste mennesket på jord og han burde dødd minst fem ganger, men han eier mer enn alle.

Dan Ryckert er så dum at han trolla baseballspillern Jose Canseco så lenge på twitter at han lova at om den uduglige dritten Ryckert faktisk skrive en bok skulle han skrive forordet. Ikke bare skrev Dan den boka, men det var en oppfølger for han hadde allderede en ute. Det er veldig lett å gi ut bøker i våre dager.
Canseco skrev det forordet.

YESSS!
 
Sist redigert:

Jæveltango

Pepperoni Playboy
Dan Ryckert er det dummeste mennesket på jord og han burde dødd minst fem ganger, men han eier mer enn alle.

Dan Ryckert er så dum at han trolla baseballspillern Jose Canseco så lenge på twitter at han lova at om den uduglige dritten Ryckert faktisk skrive en bok skulle han skrive forordet. Ikke bare skrev Dan den boka, men det var en oppfølger for han hadde allderede en ute. Det er veldig lett å gi ut bøker i våre dager.
Canseco skrev det forordet.
Hvorfor liker vi ikke Ryckert? Noe jeg ikke har fått med meg?
 
Vi gjør jo det. Han har enehendig dratt Jeff ut av depresjonen og er et eneste gedigent lyspunkt for GB.

Kojima holdt en tre timer lang stream her om dagen og hypa at han skulle vise fram no nytt i MGS:tPP. Det var såklart denne kyllinghatten her som man får og kan bruke om man dør for mye. Gjør vistnok spillet lettere.

 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Sånn bortsett fra at Jeff nevnte at de nye arbeidsgiverne hans hadde latt han bli til slutten av året slik at de kunne ha han med i GOTY-sakene sine? Det er nok heller han og resten som har innsett at å ha han i en by langt unna alle de andre ikke er optimalt i forhold til hva som er populært på GB og blitt enige om hvordan de skulle håndtere det sammen.

Og merker jeg en liten mengde skadefryd og ønske om at en du ikke liker skal ha det kjipt? Isåfall kan du sjå på dæ sjøl. Slike holdninger er latterlig.
 
Sist redigert:

Kleevah

Livsfarlig amatør

Bare noen timer igjen til årets AGDQ går av stabelen nå. Er som før ei hel uke med speedsruns fra alskens forskjellige spill og alt blir streama live. Er ikke så mange av favorittene mine på programmet i år (vi får håpe de dukker opp på bonustreamen), men alt med Naegleria og AdamAK skal hvertfall sees. Jeg liker også de TAS-blokkene ganske mye, så de skal sjekkes ut.

Årets program (automatisk justert til norsk tid) | Direktelink til twitchen
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Så på både X og GX ved forrige anledning, men misbruken av alt ved F-Zero X er helt insides all fornuft. I tillegg er det mange triks de ikke kan gjøre live fordi det er for drøyt og vanskelig...