Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Den videoen til Thomas er helt fantastisk! :D Wow!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Da gadd jeg endelig å se denne. Jeg er omtrent grenseløst fascinert av hvordan spillkode danner et eget univers, egne terminologier, egne metafysiske lover og - potensielt - egne mytologier som på denne måten. En annen favoritt er denne:

 
Mer drama rundt Star Citizen. Star marine var da delen av spillet de hyra Illfonic for å mekke og det var FPS-biten som skulle brukes når man borda større skip eller slåss på diverse rombaser. Det skulle og være en frittstående modul med standard multiplayer ala. Quake 3. Det har kosta CIG flerfoldige millioner og nå er det såklart offisielt kanselert. Det var forøvrig noe Smart hevda allerede i juli.
Det var folk som døtta spenn i prosjektet hovedsaklig for den biten, men de får ikke penga tilbake fordi ifølge Croberts så er allerede FPS i spillet. Det har ikke gønnere og sånt såklart, men man kan vandre rundt i førsteperson på den ene basen de har sluppet og det er mer enn nok.
Her er no mer fylldig om dette.

Og Major Tom fortsetter å lage bra tubber.

E: Og en oppfølger til artikkelen jeg posta, denne titter nøyere på hva de lova at SM skulle være senest for noen måneder siden.
 
Sist redigert:

demake

Seksuelt godteri
:psyduck:
 

demake

Seksuelt godteri
Jeg er så klar!

 
Videospill er fascinerende greier.

Visste dere at Super Mario 64 faktisk kan sies å ha en nesten ubegrenset mengde parallelle universer, og at man, ved å være særdeles lur og mer enn gjennomsnittlig tålmodig (12-24 timers rundetider) kan utnytte disse parallelle universene til å gjennomføre Watch for Falling Rocks-brettet med kun 0.5 A-trykk?

Se og lær!
 
Ja, for den ble posta på forrige side.
Men pokker heller da. Jeg gjør jo min forumplikt og søker etter “Super Mario 64” før jeg poster—null treff!

Men “Elsker sperging” falt det meg ikke inn å søke etter …
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva med å delta i diskusjonene som til enhver tid pågår i tråden, da? Hmmm? :p
 

demake

Seksuelt godteri
Spillshizzle? Knapt. Men i allefall, Grimes er chosen undead confirmed.

ImageUploadedByTapatalk1455085681.025902.jpg
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Siden Street Fighter V er ødelagt og en katastrofe bør alle heller spille Super Brawl 3. Donatello kan fighte Spongebob, Kung Fu Panda kan denge Gold Ranger eller Rabbidsene kan handskes med Corra. Mulighetene er uendelige. :v
Bare pass på at du ikke havner på den nårske sida til Nick for spillet fins ikke der.