Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
NBA 2K 16 fortjener prisen for årets sluttscene. I starten av spillet henger du med en kukk som bare vil utnytte deg mens du bare prøver å bli en baller. Han blir heldigvis skutt ganske tidlig og man blir baller.

Når man så runner kampanjen dukker pikken opp igjen og tar over:

Spike Lee mekka disse greiene. :brainfuck:
 

Nabbe

Har fin hatt.
Vel. Dette er noe av det mest imponerende jeg har sett noen gjøre i TV-spill ... eller, stryk det, det er ikke tvil engang. Sjokkerende nok er det i Trials.


Det er mange som er absurd gode i den dumme spillen, men satan, den kontrollen han der har er helt tullete.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og der var PS4 cracka også, gett.


Denne gang gir ikke folka ut selve cracken, da. Kanskje greit med tanke på hvor mye piratings det ble på PS3.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
:brainfuck:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg... nei. Stressnivået mitt ville vært MINST uendelig under øøøh mesteparten av det der.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dagens morsomme sammentreff er at jeg spilte litt Risk of Rain igjen i går og i dag, og nå ser jeg at utviklerne har gitt ut en ny trailer til det neste spillet sitt, Deadbolt. Som jo har vært omtalt her på forumen før. Jeg spilte en tidlig utgave for en stund siden, og selv om den var veldig lineær, var det skikkelig godfølelse på gang. En slags Hotline Miami/Gunpoint-greie. Tror jaggu det blir ganske bra, jeg.


PS musikken :brainfuck:
 
Fant bare fransk opptak, men her er en kis som spiller Transformers Devastation som Sideswipe mens han holder en figur av Sideswipe i ene hånda.