Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Så er det igang igjen. En skribent hos New York Times nekter dattera si å spille Super Mario Run fordi det såklart er sexistisk at Peach er kidnappa. Drit i at man unlocker henne etter at man har runna spillet osv.

La oss blåse i det og heller glede oss over at denne hacken av 3D World er en ting som eksisterer.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Hadde vært spent på Cathrine fra spillet med samme navn, men alas; Man kan ikke få alt her i verden. Evt et googlesøk kan vel rette opp i den nysgjerrigheta uansett.
 
Ifølge kisen som anmeldte den for Kotaku er byggekvaliteten avsindig ræva så om man lar unger røre den varer den bare en halvtime. Men ja, vil ha.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Stas med alle oppgraderinger innenfor fysikkmotor og grafikk som blir møysommelig utviklet gjennom en spillserie i løpet av et tiår.

 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jepp. Leste omtale av DR4 og kjøpte meg DR1-remasteren på Steam isteden.

Kan jo i forbifarten nevne at Dead Rising var spillet jeg kjøpte en 360 for (vel, det og Gears). Nettopp det at det var så mye i spillet hele tida, både mange zombier og alt mulig ræl du kunne plukke opp og bruke, som gjorde at verdenen føltes mye mer ekte enn på forrige konsollgenerasjon, utgjorde den viktigste forskjellen for meg.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
Lowtax og dattera spilla diverse ræl siden Shmorky er pedo og har prøvd å an hero. Hu er jævla morsom til 11 å være.

E: Videoen er her.
 
AGDQ 2017 er i gang uten at noen har nevnt det?

Her er Twitch kanalen:


Schedule: https://gamesdonequick.com/schedule

T-skjorter: http://theyetee.com/agdq

Tror det blir Lords of Cinder, Vintage Delfino og AGDQ 2017 skjortene på meg.

Er det noen spesielle runs dere skal se? Jeg gleder meg til DOOM 2016 midnatt i kveld, Trojan NES kl 12.23 pm i morgen, og litt senere runs som Halo 2 Legendary, Turok 1, Left 4 dead 1, Star Wars: shadows of the empire, Not another needle game, og alt med TAS bot :)

edit: sorry Kleevah, klarte visst ikke å se to innlegg opp :$
 
Sist redigert:

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Har det på i bakgrunnen. Hadde kjøpt Lords of Cinder til meg og Fairy Prince til kona hadde det ikke vært så trangt med penga.