Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du, Lodin? Han er skuespiller. Det klippet der er ikke fra virkeligheten, det er fra at han skuespilleren er på jobb for å spille en rolle som en kar som er gæærn.

Men det er artig, da.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Folk som ikke følger SWERY på insta driter seg så jævlig ut.
 
Inne før no yakuzaen drapsdreper ham for å kødde med tradisjonene deres.

Sånn ellers har endelig Hello Games sin twitter kommet med en oppdatering om No Mans Sky.

De ble hacka. Kontoen er nå satt til privat.
Forøvrig har folk dratt til kontoret deres og lokalet er tomt. Kan virke som Shaun og folka har tatt millionene sine å stikki av.
 
Sist redigert:
Men så var vistnok ikke kontoen hacka alikevel. Det var en kis som pleide å jobbe på spillet og sa opp etter at det blei slippi altfor tidlig. Han hadde fortsatt passordet til kontoen og fylleposta.
Det kommer vistnok en tell-all og jeg gleder meg. =D
 
Desverre er tættisen til Swery bare maling. Kisen som mekka den posta om det på instagram ifølge kjempebomba. :sukk:

Men i hyggeligere nyheter har søket etter Frog Fractions 2 kommet et stykke nærmere. Viste seg at det var deler av et pussle i en masse indie-spill og ingen av de som mekka dem var klar over det. Siste biten dukka opp i oppdateringa til Firewatch og du vil ikke tro hva folk fant.
 

Terje

mostly harmless
8-bit Guy er på farten igjen. Denne gangen kikker han på en veldig tidlig touchpad og hvordan den funka, mest beregnet til et tegneprogram. Det tegneprogrammet, Koalapainter., hadde jeg en gang i tiden. Hadde selvfølgelig ikke den touchpaden og måtte styre det med joystick, som funka helt greit. Programmet var temmelig avansert og funksjonelt, særlig med tanke på hvor gammelt det er. Ganske tydelig at det inspirerte det senere DeLuxe Paint som var industristandarden i mange år.