Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Trench_Rat

Sommerbildene våre
only_mid_to_late_90s_kids_will_remember.flv
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.

Kanskje ikke så fryktelig sinnsbøyende, men jeg kunne ikke vært mer enig i det han skal frem til. Til og med mange av uttrykkene han bruker er fraser jeg har brukt da jeg prøver å forklare appellen med Bayonetta og Vanquish til andre; det at du kan "brute force" deg gjennom spillet hvis du bare vil vinne, men at det ligger en intrinsisk motivasjon der til å bli awesome selv om du ser bort fra poeng og medaljer. Uansett hvilket nivå du ligger på føler du deg som verdensmester.

Jeg kommer ikke på mange andre spill hvor jeg i like stor grad klør etter å finne ut av Hvordan Gjøre Greia - evt Hvordan Gjøre Greia Feilfritt - selv etter å ha runda på høyeste vanskelighetsgrad og låst opp alt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der ser jo veeeeldig ut som kødd, men på den annen side er Trump fortsatt president så utilsiktet selvparodi er jo litt in nå om dagen. Uansett er det bare å konstatere at gamere fortsatt er de verste folka, hvis man da kan kalle dem folk.
 
Gode nyheter, Jimmern har oppdatert formatet sitt og nå hater enda fler ham. De som var fans hater den nye låta og alle andre hater ham enda mer pga. den jævla stokken og den nye steam punk-hatten. Han har i det minste skaffa seg pyro.