Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Sinnanerden nerder og ræger på diverse Power Rangers spill. Det til SNES som han likte spilla jeg forøvrig i hine dager hos en kompis og det var ålreit.
Linkara skulle forøvrig vært med i episoden, men det gikk ikke.

Sånn ellers er Power Rangers: Legacy Wars til mobil smått artig. F2P såklart, men de har finni en måte å kombinere Street Fighter med kort og kontrollen funker. Man ditcher driterne fra filmen og lager seg et team med Rangere og monstere fra de gamle seriene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er visstnok så legendarisk ræva at jeg bare sjekke det ut. Og nå kan jeg faktisk det.
Spoiler: Nei, det kan jeg faktisk ikke, selv etter at det er gjort tilgjengelig og jeg har gjort min borgerplikt og installert det. Det viser seg at Plumbers Don't Wear Ties er så bugga og inkompetent laga at selv etter at du har klart å sjonglere riktige tastetrykk og museklikk sånn at jævelskapen starter, er det så aggressivt ræva at man tar seg i å veie for og mot selv dersom man trues med pistol hvis man prøver å avslutte. 3% var raust.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.

Who you gonna call?! herregud for en katastrofe av en meme. Jeg kommer aldri til å spise hos Arby's igjen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
 
Prøv å vær i et tapende lag i League of legends, det der er barnehageprat i forhold.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Vet ikke om jeg har postet den her, men veldig relatert og ganske on point!

 
Skjønner han godt, ingenting er verre enn å spille med en kamerat og høre han klage over hvor OP lane opponenten er når realiteten er at idioten går all inn gang etter gang etter gang for å få et kill selvom han er 2 levler lavere. Har vært i den situasjonen selv, på begge sider. Har heldigvis ikke vært på den kunnskapsløse siden på en god stund.
Men dødstrussler mot deg selv, familien din, lykkeønskninger om kreft og at man får barn med downs og CP er hverdagskost og er vel inkludert i games som ikke en gang regnes som toxic.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Noen få ganger er jeg fornøyd med å gå fra LoL til HotS. Det er fortsatt et moba med det som følger med men betraktelig mindre den type dritt.

Det som er imponerende med den videoen er hvor in denial det er mulig å være. Jeg er imponert. Og at mora hans kommer å kjefter på han er en ekstra fin bonus!
 
En fyr sperger over hvor mye bedre Ratchet & Clank var enn remaken i en og en halv time.


Jeg syns det var en del som manglet og ikke stemte med slik jeg husket det ja... Og nå fikk jeg lyst til å spille originalen igjen.
 
Sist redigert: