Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Tipper det er den prerendra dilletraileren de skal vise fra under E3. Litt for mange spontane annimasjoner på Jade til at det er gameplay. Om ikke annet ser det jævla mye mer artig ut enn Assassins Edge.

Det, også har jeg aldri sett ett eneste Ps3\360 spill med en framerate på rundt 80+ heller.

Så det er nok prerendra.

CyberK

Finner ikke på noe.
Kan forsåvidt hende det er gjort ingame, men kamerastyringen var altfor perfekt til at det kan være noe annet enn et strengt kontrollert scripta event. Derimot er jo stilen meget stilig. ^^

Det er jo ikke noen tvil om at det der ikke er gameplay? Ubi Soft har jo for vane å vise konseptvideoer som gir skyhøye forventninger lenge før vi får sett noe ordentlig gameplay. Vi husker vel alle de første snuttene av Assassins Creed? Nuvel, jeg sier uansett ikke nei takk til Mirror's Edge in India, men det er ikke akkurat det jeg vil ha i en Beyond Good and Evil-oppfølger. Nå var det jo heller ingenting som minna spesielt mye om eneren i den videoen annet enn at dama så veldig ut som Jade og hadde et lignende våpen.. Stilen og settingen har isåfall fått en total makeover, men det er vel ikke helt utenkelig med tanke på hvordan eneren solgte heller.. bare synd.

Meh, kort sagt så gidder jeg ikke engasjere meg før vi faktisk får vite hvilket spill det der er og hvem som lager det :p

Dere er klar over at parkouren her kommer til å være helt automatisert sånn som i siste Prince of Persia? Bare å holde opp og skifte mellom å holde to knapper inne. :gråte:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, så hvordan blir Biowares neste high-fantasy-rollespill, Dragon Age? Ifølge blir det drager (så klart), krig, puling og Marilyn Manson på soundtracket. :huh:

CyberK

Finner ikke på noe.
Strengt tatt ingen dårlig idé, egentlig. Middelalderen var jo tross alt rimelig blodige saker, så det er vel egentlig mer sannsynlig at en fantasy-verden skulle se ut som noe slikt heller enn som den striglede verdenen man møter i WoW. Men jeg må si at jeg alltid ler når fantasyspill forutsetter at i en kultur med middelalder-teknolgi (enten magi er med eller ikke), så har de klart å oppfinne BH og stringtruse.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Vil fortsatt påstå det er et stykke mellom god, gammaldags hardrock og Marilyn Manson som kauker om ny bæsj, men det er kanskje bare meg.