Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
D

Deleted member 91

Gjest
Hadde du FULGT MED LITT hadde du sett jeg har posta bloggen hans førti ganger allerede (bl.a. i Darkest of Days-tråden). Men ja, fyren eier, og jeg syns så jævlig synd på ham for å ha jobba på Darkest of Days, basert på hva han har sagt (og hvordan spillet ble) var hele utviklinga jævla katastrofe.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Japp. Den kan nytes akkurat i dette øyeblikket hvis du setter steamen din til norsk.
 
Hellz yeah! Toki, en platformer om en fyr som blir om til en ape og er flink til å spytte blir remaka til PC og 360.

[g8oaXhl]owQg9CRJgN0[/g8oaXhl]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lyst på litt gratis actionkjøring på morrakvisten? Da har du flaks, for Remedy har gitt ut den gamle traveren Death Rally free gratis. Det påstås at spillet er blitt haja med sånn at det går an å spille det uten å mikke med DOSbox og greier, men vi får se. Uansett: Koselig. ^^
 

oma

Village Drunk
Awesomness! Har en kompis som har mast om det der spillet i flere år, så kanskje jeg endelig får prøvd det ut ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det burde du. Testa akkurat, og det kjører som smør. Øh, det vil si smør som hakker litt. Fordi det gjorde det også før i tida. Eneste som ikke er som før er flerspillermodusen, siden den er mekka for sånt gammalt IPX/modem-opplegg og dermed ikke ville funka overhodet. Uansett, hvor mange var det som spilte Death Rally sammen med andre?

Men ja, fortsatt artig, og fortsatt vanskelig. Fikk brukt den nye bilen min i ett løp før jeg ble vræka.
:penga:
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
sjuhundreogfemti jævla kroner.

Jeg synes det er helt ufattelig frekt at steam driver på sånn. Jeg er overbevist om at dem er fullt klar over hvor urimelig det er, men venter pent et par uker på å fikse prisen for først å rake inn dem som er villig til å betale så mye.
 
Moarliek 498 kroner. Activision var jo ute tidligere å trua med å slenge på 10 dollar\Euro\alt annet på alle utgaver av MW2 bare fordi de kan.
Og med tanke på at det allerede ligger på lista over de mest kjøpte spilla hos Steam denne uka ser det ut til at de har rett. :smug: