Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Hundre tusen finere logo, men nå er jo coverarten nesten kvadratisk :/

:grine:
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Cutting Blizzard's cashflow at the source.

After spending much of 2009 offline, the Chinese version of World of Warcraft has found itself in limbo once again. According to Reuters, the authoritarian nation's General Administration of Press and Publication (GAPP) has revoked the permit needed to operate the game from Blizzard Entertainment's localization partner, NetEase. Regulators reportedly claimed that NetEase, which landed the localization contract for the massively multiplayer role-playing game in April, had committed "gross violations" of Chinese law. As a result, GAPP officials ordered NetEase to stop charging players of the game in China and cease accepting any new registrations. It also rejected the company's application to localize the first WOW expansion, The Burning Crusade."
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spørsmålet de fleste stiller seg akkurat nå, er: "Hvilket Flash-spill basert på Another World/Flashback bare med fugler i hovedrollene er best?" Jeg har ikke noe definitivt svar, men Rocketbirds Revolution er ganske bra, iallfall. Som i, prøv det for faen. Bare demoen er gratis, men hvis du blir hekta er ikke 10bux så mye.

Hva går det ut på? Vel, du spiller som en hane som infiltrerer basen til de onde pingvinene. Til tross for det corny oppsettet har spillet akkurat så mye atmosfære og god stemning som du forventer fra et action/eventyr-plattformspill inspirert av Another World.

Og: Introen til spillet er en av de beste jeg har sett. Se hele.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mer brytende nytt!

Endelig er det her, spillet vi alle har ventet på: Det offisielle REO Speedwagon-spillet. :psyduck:

Ikke veit jeg med dere, men det første jeg tenker på når jeg ser dette er braksuksess.

[yt]67Fb8XbpWMM[/yt]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
LAN, veit dere. Det er ikke spesielt glamorøst. Så hva gjør du hvis du skal arrangere litt PROGAMING i CS 1.6 og vil glamme det litt opp? Ikke veit jeg, men jeg veit iallfall at du ikke skal leie inn strippere til å jazze rundt i lokalet mens gutta spiller.


Kommentar overflødig, egentlig.

Men prisen for beste bilde går til dette:

Strekkmerker og CS, endelig sammen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Han til høyre er meg. "Sjekk meg ut'a, jeg er fullstendig klar over at det står ei halvnaken dame ved siden av meg men jeg er såpass in the zone at jeg bare koster på meg en :smug: ."
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Har sett lignende flere ganger på diverse house-calls. Enkelte folk skulle ikke ha lov til å eie en PC.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vegg-til-veggteppe :smug:
 

Novastrum

Feminist-elitist
Eventuelt bare ha den stående på gulvet i fem år. Noen maskiner er støvsugere. Har flere maskiner på jobb som så sånn ut når vi byttet ut store deler av maskinparken i fjor.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Et viktig poeng når man mekker luftgjennomstrømning i et kabinett er overtrykk. Mange ferdigbygde datorer har bare én vifte som drar luft gjennom kabinettet, og det blir ikke bra.
 
Ganske sikker på at det der en HP. Jobba som HP-tekniker et par år og da har jeg holdt på mye med de maskinene der, som jeg vil tippe er klassikeren HP D530 SFF.


(og ja, jeg vet det står Dell på skjermen der men den maskinen er en HP)
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen