Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Aslak

Humanoïde, incognito
Hvorfor har de valgt å droppe plastikken akkurat der hvor dvden er lagra? Det er jo dvden skal beskyttes av coveret, ikke bildet utenpå.
 
Du er klar over at dvdplaten ikke har kontakt med plastikken i et cover, men at den heller festes i ringen slik at kun den innerste delen rører plastikken?
 

Aslak

Humanoïde, incognito
Ja, men jeg tenker på den teoretiske muligheten for å miste noe skarpt på coveret eller miste den på noe skarpt som stikker gjennom papiret.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Haddet ikke vært så ytterst middelmådig hadde det kanskje vært nogenlunde ålreit å høre på. I stedet irriterer jeg meg over at de spiller regelrett FEIL (med utgangspunkt i at de ønsker å holde seg til originalene, hør starten av tetris for å høre hvordan Tetris Theme A ikke låter), har dårlig samspill og rytmefølelse, stusselig lydbilde og låter generelt surt. Ellers takk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ah, digger den ytterst cheesy vreng-og-ingenting-annet-gitaren de har på absolutt alt og trommisen som spilte trommer for første gang to uker før de spilte inn skiva. Eller ikke hehe.
 
Vel her er ihvertfall en annerledes cover. \m/
[yt]98ew0VtHmik[/yt]

Og her er en finsk Duke Nukem trailer. :byodood:
[yt]Y0zCD0fsec0[/yt]
 

Kilik

Lokal moderator
PlatinumGames med countdown teaser nå som de er ferdig med Bayonetta. Trolig får vi om 27 dager vite hva Shinji Mikami (RE4 etc.) har holdt på med etter God Hand...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Spilte det i går, det eide.

Bare så dere er informert altså.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
The cruel meatball of war has rolled into our laps-a, and ruined our white pants of peace!