Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Testa det også (på 360 (R.I.P.))) og ble ikke helt videre imponert, selv om Terminal Velocity/Fury-fans nok vil like selve flyvinga siden det minna meg veldig om de spillene.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Skuffa over hvor begrensa man kan fly innendørs. Jeg hadde håpt på litt fancy manøvre ala gunvalkyrie ellerno. Hovring er noob, det!
 
Jeg prøvde den demoen selv i helgen, bare på impuls. Min første reaksjon var "Kult, jeg kan fly", men den endret seg fort til noe mer negativt så fort jeg merket hvor dårlig kontrollene var. Og som dere selv sa, på bakken er det bare enda en Gears of War-klone.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dork Void er til PC også, faktisk. Har ikke giddet å laste ned demoen engang så det sier vel litt. Uansett er Red Faction Gorilla det beste generiske tredjepersonsskytespillet, siden du kan vræke alt med hammer.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Joda. De siste fire minuttene er nemlig en overraskelse.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Jeg debaterte om dette var verdig en nyhetstråd, men regner med at det ikke er så fælt mange som synes dette er like interresant som jeg, så den ble degradert til en shizzle.

http://www.grimdawn.com/about.php

Grim Dawn is an action role-playing game intended for digital distribution on the PC. It is being developed by veterans of Iron Lore entertainment, the makers of Titan Quest.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ja det er det, men ikke her.
We have to deduct points for the lackluster online gameplay, which left us wanting to go back to Modern Warfare 2 and score a few more kills. Multiplayer includes all the planetary minigames (Quarian Sharking, Prothean Sudoku, Smear the Hanar, and Volus Bowling), a split-screen "catch-the-collector" mode, and online head-to-head battles or 4v4. Online co-op has been removed from the game, which is a shame, because it worked so well in Mass Effect 1.
Håper dem får noen artige mailer for denne anmeldelsen. :qen:
Ægd
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Spotta en video da jeg smalt gjennom kanalene på TV-en tidligere i dag, og den var jo litt artig selv om låta sugde:

[yt]Plhgyp0KNQQ[/yt]
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hadde det ikke vært for at denne tråden har 87 sider, skulle jeg børna litt. Og well, feit uansett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Okay, greit nok. Hadde ikke sett den før så meh.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men ja. Ett av Rock Paper Shotguns Årets Spell 2009 var Solium Infernum, et turbasert strategispill hvor du spiller via epost og slåss mot demoner om å bli Helvetes hersker. I tillegg til en omfattende omtale, har gutta kjørt igang en runde sammen med noen lesere og mekka dagbok av det. Og nå er alle innleggene samlet i en nyhetspost, for lettere lesning. Jeg får tilstå at selv om dette referatet er satans artig å lese, kommer jeg neppe til å teste spillet selv. Siden man må ha noen å spille sammen med, det er så jævla komplekst, og sånt. Men men. Artig uansett.