Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg var kool-kid og hadde Mega Drive og ikke SNES; så jeg dro stort sett på besøk til venner for å spille barnespill på SNES siden jeg selv bare hadde diverse Sonic og Alex Kidd som er 1P-spill.
 

Libresse

Sharing is caring, Fisting is assisting
Wheres your product-pride man!?

Neida, SNES var en mye bedre konsoll med mye bedre spill, men den svarte-slicke var mye mere sexy.
 
Jeg var kool-kid og hadde Mega Drive og ikke SNES; så jeg dro stort sett på besøk til naboen for å spille TJ&Earl og fotballspill på hans Mega Drive siden jeg selv bare hadde diverse Sonic og annet rask som er 1P-spill.
 
Hadde ein kompis med Sega-fetisj, ble forelska i Sonic 3 og koste meg med Gunstar Heroes og Toejam & Earl der. :)

Ble aldri særlig imponert av utvidelsene til konsollen, skjønt Road Avenger på Mega CD var filmatisk!
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
Robot Unicorn Attack

Tenk det derre pixelart-spillet med han fyren som løper automatisk og du må bestemme når han skal hoppe, bare om en robot-enhjørning, LSD og åttitalls popmusikk skrudd opp til 11.

AAAAAAAAAAAAAAAALWAAAAAAAAAAAAAYS I WANNA BE WITH YOU, MAKE BELIEVE WITH YOUUUU...
 
Du får drukne din sorg i en av disse Warhammer Online øllseidelene til bare hunder dollar stykket istedet da. Føkk WoW og de kjipe kosedyra deres.

 
Fifan! Genialt! Love u Arch for å reposte den! Hadde aldri fått meg med herligheten ellers :D

20000 på en run, slå den!

Lodin: Du er old!
 
Fittebra spill, erketor
 
Og jeg som masa om at dere skulle spille diz shit på irc i en jævla uke fuck deg Archtor
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Altså hvis dere ennå ikke skjønner hvorfor PS3 er den beste konsollen etter å ha sett denne videoen er det inget håp:

[yt]j9onoPy5II4[/yt]
 
Topp