Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Og hvorfor er det shizzle at du har dårlig internett? Eller er det noe ved det bildet jeg ikke er 1337 nok til å skjønne?

Edit: Til Thomas, altså.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Så hysterisk morsomt var det kanskje ikke, men jeg synes bare det var noe forbløffende å miste signal akkurat på det tidspunktet du ser der i skjermbildet. Det er en slemming jeg sitter å peker på.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det første der har skjedd meg en gang. Bare minus mobbinga, det var en liten unge som sugde hardt og plutselig begynte å grine fordi vi tok ham så ofte i en Gears-kamp. Hva faen skal man gjøre? Jeg sa unnskyld enda jeg ikke hadde vært kjip mot ham, og lurte på om foreldrene hans var i nærheten sånn at han kunne søke trøst eller noe. Faen da, unger hører ikke hjemme på Live. Iallfall ikke i spill med attenårsgrense. :(

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Mens vi venter på GTA IV til PC, kan vi jo kose oss med litt San Andreas. Hei hva faen aaaaaahhh :blunk:

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ukens høydepunkt; Ny Zero Punctuation! Denne uken et spill til (sykt-mye-dårligere-enn-DS-Sony-suger-ass) PSP, God of War: Chains of Olympus.

Die Anstalt er et artig spill, og er nesten verdt å sjekke ut bare på grunn av introduksjonen.

EDIT: Det er du Lodin. Du er den som ikke er klar over at det har kommet nye medlemmer på forumet siden 2005.

EDIT 2: Jeg er klar over at det er et gammelt spill, ettersom jeg spilte det selv mens jeg arbeidet på universitet under arbeidsuken (de hadde ikke noe arbeid til meg, så de meg heller foran en datamaskin for at jeg skulle lese om fysikk på internettet), og det overrasket meg derfor at 1001spill ikke hadde postet lenken før i år.

EDIT 3: The CC is a lie.

Lodin

Der Waaaah
Feil. Det er gammelt og uhipt fordi jeg posta den linken for sikkert tre år siden.
Det er du Riou. Du er den som har posta noe old.

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Og derfor er FFVII the best game ever.