Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato


Forsida på en utgivelse fra Teknisk Ukeblad jeg fant på kontoret idag morges. "Snodig sverd", var det første jeg tenkte. Så oppdaget jeg Materia-slots'ene.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Øyh, jeg bladde i hvertfall kjapt gjennom det før.
 

CyberK

Finner ikke på noe.
Jeg har det fast stasjonert på do. Sammen med A-magasinet utgjør det akkurat en ukes lesing mens man er på presseriet.;)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Akkurat det der... det har jeg aldri skjønt meg på. Altså, man setter seg på skåla, presser ut det man skal, tørker, vasker seg på hendene (omglolhygiene) og går ut. Når er det egentlig denne lesingen skal foregå?
 
Har du aldri vært på trykkeriet i mer enn en time? Det er kvalitetstid, og det beste stedet å lese visse typer litteratur (f.eks. Gamereactor, Filmmagasinet, Pondus).
 
Jeg har aldri vært noen fan av å baske meg i min egen drittlukt over lengre perioder. Jeg foretrekker å gjøre jobben ferdig så raskt og effektivt som mulig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er to typer folk når det gjelder der, mistenker jeg. De som synes dassen er et utmerket sted for refleksjon og ettertanke, og de som synes dassen er et sted hvor man oppholder seg så kort tid som mulig. Selv pleier jeg å frakte med meg lesestoff eller bærbar spillmaskin inn på trykkeriet, så veit dere det.
 
Eventuelt kan man gjøre nøytaktig det samme, selv når en ikke har behov for å gå på do. Jeg føler at det er noe alle vinner på (når en først har tid til å sitte på do en time, er det vel også greit å sitte på do i fem minutter og senere være på toalettet en time).
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Hey, dere vet den lange one-take slåssescena fra Tom Yung Goong i restauranten? Hva ville gjort den enda bedre? Jo, Terry Bogart!
 
Sist redigert:

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Jau.
some fatlus skrev:
SHIN MEGAMI TENSEI is my favorite video game series EVER and i finally was able to buy the EXCLUSIVE JAPANESE VERSION of persona 3 (bakamonoda english version is so baka..) and my dad wakled in my on me playing and saw the EVOKER

he got really mad and askedm e why they were pointing guns at their heads and I told him its an EVOKER and it brings oiut the PERSONA hence SHIN MEGAMI TENSEI PERSONA...bakmono...AND HE FRIGGIN TOOK MY GAME OUT AND TODL ME I COULDNT PLAY ANYMORE WTTTTTTTTH~~~!!! ;-; D; >.< he told me he raised me better than this (WTH DOES THAT EVEN MEAN???) and that were a christian family...WTH IM NOT CHRISTIAN IM PRACTICE IN SHINTOISM

omg...im so sad :(
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Mann fridde til dama si ved å hacke Chrono Trigger: