Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Lodin

Der Waaaah
Og i andre Sonic relaterte nyheter har traversida UK Resistance gitt opp det blå svinet. Med tanke på at de har holdt på i tolv år er dette rimlig episke saker. De leiter forøvrig etter ny logo og maskott og det ser ut til at Ulala og Out Run bilen leder ann.
Med andre ord er det nå bare en masse pelsere og Sonichu som faktisk bryr seg og Sonic.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og nå venter vi bare på et spill som forklarer plothøla i MGS4. Bra tegneserie forresten, det var omtrent som å spille MGS2 om igjen.

Lodin

Der Waaaah
Hvilke plothøl? Annet enn at man ikke veit åssen
Snake og Otacon
fikk tak i liket til
Solidus
etter at
Ocelot
hadde tatt armen og de så dumpa det i elva så myndighetene trodde det var
Snake
for så at
Raiden
snappa det med seg og ga det til
Eva
er det ingen plothøl.

PS. Thinaran har akkurat bestilt Persona 4.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ånei Guns of the Patriots blir brukt mot oss hvem skulle trodd også bare fem minutter etter at Meryl sa at det var idiotsikkert ånei!
Drebin er med i internasjonalt våpensyndikat og kunne solgt oss gønz som ville funka mot Ocelot uansett hvor mye kontroll over Guns of the Patriots han hadde og det er skikkelig innlysende men vi tenkte ikke på det!
Deus Ex Machina Boy stopper et hangarskip med bare nevene!
Protip: Ti sniperskudd i huet kurerer post-traumatisk stress!
MAGICAL CANCER!
Osv!

Lodin

Der Waaaah
Ingen av de tinga er høl i plotet eller ulogiske i settinga. Fullt forståeliga at sånne som deg syns det er mongo, men jeg digga omtrent alt.
Mens feks. du sitter å gnåler om at Raiden greier å stoppe et hangarskip sitter jeg å wooter over å akkurat ha drept Ray med Rex. ^^

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det er liksom problemet: De har bare skrevet inn masse ræl som skal være skikkelig kult, men så virker det som om det slang innom en kis hver mandag og slo manusforfatterne i huet sånn at de glemte mesteparten av det de skrev forrige uke. Dermed er det en lang, lang liste med ting som er helt høl i huet (MAGICAL CANCER!!) eller bare komplett ulogisk i forhold til det som har skjedd tidligere (Snake, denne korridoren kommer garantert til å drepe deg! Nei vent, den gjorde visst ikke det likevel! Se der ja du blir angrepet og det bare femti meter unna hangarskipet vårt velvel du klarer deg vel selv prates!). Du skal få lov til å synes det er kult, men det går ikke an å si at det verken er plotthøl eller ulogiske i settinga ettersom spillet motsier seg selv gjennomsnittlig tre-fire ganger i hver av de siste aktene.

Hahahahhaa

Jeg digger MGS spillene, men jeg følte meg akkurat som raiden nå!

Sushi: "Men hva faen? Hva skjer?"

Hardcore MGS-venn: "Det er the patriots som egentlig døde for 100 år siden som egentlig er lalelilulå som egentlig ikke fins som egentlig fins"

Sushi: "men...."

Hardcore MGS-venn: "Egentlig var det bare en prøve som egentlig skjedde for lenge siden men det skjedde ikke så var det the patriots og liquid snake som ikke er the boss men kanskje big boss som har en arm fra en annen fyr som gentlig er broren til snake kanskje eller så var det armen til en som ikke fins men som"

Sushi: "......"

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
[...], and in a couple days it'll finally be in the hands of American and European PlayStation 3 owners everywhere. Sony has announced that the wait will end December 11, with Home becoming a free download that will launch directly from the PSN column on the XMB. Those living in North America will get access to previously announced virtual environments from Uncharted: Drake's Fortune and Far Cry 2, with Resistance, Warhawk, Guitar Hero and SOCOM spaces coming at a later date
Jeg tolker dette som at Home blir tilgjengelig både i statene og europa, men USAianerne får ekstradill fra de nevnte spilla.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ærre du prater om for no, Lodin er jo card-carrying PS3-eier.