Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Novastrum

Feminist-elitist
For eksempel, ja. Eller World of Goo-gutta. Klart, det fører til piratkopiering, men som folk sier så ville mest sannsynlig ikke de som kopierer kjøpt spillet i utgangspunktet.

Edit: Sjekka GoG nå og ett av spilla som kommer snart er Darkstar One. Hvis du liker romspill med masse skyting og questing og litt RPG-lite pluss et levende alien-romskip du oppgraderer med romvesenbiter så er Darkstar One et bænkers kjøp. Hvis du er villig til å tolerere den temmelig lamme historien. Minner meg forøvrig på at jeg burde spille ferdig min omtalekopi. Kom ikke så langt før deadline.

Edit 2: Flere enn meg som har noen ønsker om hvilke spill GoG burde få slengt opp? Jeg kommer på to i farta: Realms of the Haunting (delvis horror, delvis FPS, delvis pek-og-klikk) og Normality (sært, 3D-pek-og-klikk med absurd historie og... fantasifull grafikk). Grunnen til det er at det er to spill som virka jævlig interessante da de kom, men siden de solgte fuck all er de omtrent umulige å få tak i på lovlig vis i dag. Ecstatica 1 og 2 samt gammalt Alone in the Dark hadde jeg heller ikke hatt mye imot å se, når jeg tenker meg om. Oooog... det der Knight's Chase bare for good measure. Og Little Big Adventure 1 og 2. Sånn, da har vi et fint utvalg med actioneventyr.

Jeg har RotH komplett, mint condition. Kan selge det for en liten slump hvis man er interessert.

Og Normality-demoen rocker verden - fullversjonen derimot. Alt for ufokusert og ulogisk. Tror jeg har runna spillet med walktrough, men var ikke ekstremt minneverdig.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har RotH komplett, mint condition. Kan selge det for en liten slump hvis man er interessert.
Du store alpakka, det der hørtes aktuelt ut. Hva kunne du tenke deg å motta for det?

Sånn ellers husker jeg også Normality-demoen som fet, så jeg er uansett keen på å teste hele spillet. Om enn bare for å se hvordan de klarte å ruinere utgangspunktet. :p

Novastrum

Feminist-elitist
Skal finne det fram når jeg er i skapet og rydder neste gang, og se om det evt. mangler noe/ser dårligere ut enn jeg husker. Minn meg på det hvis du ikke får en PM om et par dager. :)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Gode greier. ^^

Sånn ellers: Who plays the Watchmen? De som ikke er pissa lei av generiske tredjepersons-brawlere, tydeligvis. :argh:

D

Deleted member 91

Gjest
Og er piloten til Game Damage, det derre spillprogrammet med Yahtzee og et par fyrer fra den australske podcasten han dukker opp på av og til. Til alles store overraskelse er det 100% bæsj.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Akkurat i tide til jul slipper Good Old Games to gratisspill. Som, øh, har vært gratis ganske lenge nå. Uansett er det sånn at du nå kan spille Beneath a Steel Sky og Lure of the Temptress gratis, uten å mikkmakke med ScummVM etter hva jeg forstår. Begge spillene er pek-og-klikkere av høy kvalitet, selv om Lure er ganske gammalt nå og bærer til dels stort preg av det. Uansett, gratis er gratis.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Måtte skru av etter bare et minutt eller no siden det bare var flaut.
Samma. Eller, jeg juksa litt og skippet litt igjennom det. Yahtzee's rant om adventurespill var ok, men han er ikke flink nok på kameraet til at man vil se på ham istedenfor animasjonene hans.

Resten var jeg ikke sikker på om var kødd eller ikke.

Lodin

Der Waaaah
Pure er et ok racing spill, men nå viser det seg at det lever opp til navnet sitt. Her er den mongo lista over ord som blir sensurert av chatten.
En god del har ikke vært aktuelle siden Beavis og Butthead rula nasjonen. \m/

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Pure er faenmeg ikke bare et "ok" racingspill, skajjæsiræ. Sjekk ut demoen.

Og den lista der kommer av at det er Disney som har gitt ut spillet, og de har da tydeligvis en sånn liste som ikke har blitt endra nevneverdig siden åttitallet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ja, gjør ikke alle det?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noe annet som eier, er den rå spenningen du opplever i det fantastisk realistiske Propilkki 2. Som, naturligvis, er en finsk pilkesimulator. :wth:

Edit: Det finnes et norsk forum for online ispilking. Med turneringer og rankinglister. :psyduck:

Fyfaen noen spiller noe de liker å spille, sammen, og lager et community? Jeg bare klikker.