Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Jeg elsker brukernavna på det forumet. "odal1"

Lodin

Der Waaaah
Bob har brukt fem år på å programere et RPG til Nintendo DS.
Spillet heter Bob's Game.
Nintendo gidder ikke selge ham devkittet han trenger for å fullføre det.
Nå har han låst seg inne på rommet sitt og kommer ikke ut før han får devkit.
Bob er goon og har assburger.
Internett drama!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fyfaen noen spiller noe de liker å spille, sammen, og lager et community? Jeg bare klikker.
Leste du innlegget mitt i det hele tatt? Online ispilking.

Lodin: Jeg sjekka videoene hans og jeg trooor jeg veit hvorfor Nintendo ikke sender ut et SDK til gubben. Sånn reint bortsett fra at de er forbeholdt utviklere og krever at man har lisens og sånn drit. Sånn ellers er han n00b som ikke bare gir det ut som homebrew, koster en slikk og ingenting for flashcart nå.

Bob har brukt fem år på å programere et RPG til Nintendo DS.
Spillet heter Bob's Game.
Nintendo gidder ikke selge ham devkittet han trenger for å fullføre det.
Nå har han låst seg inne på rommet sitt og kommer ikke ut før han får devkit.
Bob er goon og har assburger.
Internett drama!
Du glemte noen detaljer, slik som at han nekter å fortelle noen om spillet og at han måtte presses på SA til å legge ut en trailer fordi han var redd for at noen skulle stjele de revolusjonære ideene hans. Han har også unngått kontakt med utgivere av samme grunn. Nå virker det som det har flippa for han totalt.

Lodin

Der Waaaah
Påminnelse om at Monolith er dicks.
Fra nyeste FEAR. Sjekk t-skjorta.

EDIT: Her er no artig apropos Bob og spillet hans. Skjemaet han tydligvis har sendt inn for å skaffe seg devkittet og sånt. Det er helt opplagt at han ikke fyller særlig mange av krava til Nintendo så han har ikke noe å klage over.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oh that Patrick Alexander, what a card. :D

Lodin

Der Waaaah
Tid for enda et gratis indy game og dette er virkelig godsaker. I Eversion spiller man en blomst. Prinsessa er kidnappa. Man går med pilene, hopper med x og "everser" verden på visse hotspots. Eversing er såvidt jeg kan skjønne dårlig engelsk for å gjøre verden litt mørkere. Praktisk fordi skyer fek.s blir solide så man kan gå på dem. Desverre viser det seg etterhvert man kommer noen brett inn at dette kanskje ikke var så lurt å drive på med alikevel. =D

Lodin

Der Waaaah
Dere spilte ikke spillet jeg linka til! *baaaw*

Men nok om det. Du er babby så du ringer til Blizzard fordi WoW suger og truer med selvmord. Blizzard ringer snuten. Snuten dukker opp, du sier det bare var for lulzene og de arresterer deg. Hva faen?
Du bør tydligvis være forsiktig med hvem du forteller at du er hardcore til. ;)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg har spilt det, bare ikke ferdig. Repper litt når jeg har orka å komme meg gjennom.

Sånn ellers synes jeg det var bra håndtert av både Blizzard og snuten. Fortjener litt smekk på lanken når du driver og kiser deg så jævlig.

Lodin

Der Waaaah
Personlig er jeg faktisk mer fan av de gangene snuten bare dukker opp, man forteller dem at det bare var litt spik og de faktisk lar det være med det fordi man lover å være stille etterpå...

Lodin

Der Waaaah
MEN SÅ HAR JEG GJORT TRE MÅNEDER HVOR ALT VAR SOM DETTE HER DA.
HVER DAG VAR SAGING AV TRE OG DELE ROM MED EN ASSBURGERUNGE
SÅ FIKK VI SPISE OG DET VAR GOD MAT OG SÅ SÅ VI PÅ MYTHBUSTERS

Lodin

Der Waaaah
Syns egentlig jævlig synd på Archtor nå siden han i praksis er i samme jævelskapen som jeg var i.

EDIT: Og vi puster dypt ut. Helt feil tråd, men vi lar det stå.

Hrum? Archtor i fengsel? Noe jeg ikke har fått med meg her?

Edit: Hvem bryr seg egentlig om hva som diskuteres i hvilke tråden lenger? Muligheten for å bli et seriøst spillforum er vel forlengst gått forbi, vi vil alltid bare være de samme gamle grinebiterne som sitter og hater på hverandre. Men det er jo kos.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Archtor er ikke i fengsel, men i huset med de rare i. Frivillig.