Spillfisletråden

  • Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Okey, Obamaicons var steintøfft. Jeg fikk også lyst på en slik avatar.





EDIT: Det skulle liksom bare være en redigering.
 
Jeg digger sånne replikas, det er jævlig talentfulle folk som lager sånt. Imponerende greier. Bare se på Adam fra Mythbusters sine kreasjoner fra garasjen sin, faen så fete greier.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dagens nyhet: Plain Sight er i gang med åpen beta. Last ned, last ned.

Men... "hva i huleste er Plain Sight, da?" lurer du kanskje. Glad du spurte:



Har gleda meg til dette, installerer nå. ^^

Edit: Testa såvidt, ooog detta her var ikke lett å bli klok på. Virker som om gamepad er et must, var uhorvelig vanskelig å styre kameraet med musa. Selve gameplayet virker veldig simpelt ved første øyekast; du bare farter rundt og enten angriper eller blokkerer. Du kan trippelhoppe og angrepene dine er sånn halvveis målsøkende. Mer la ikke jeg merke til. Hømm. Får prøve mer og se hvor det bærer.
 

Lodin

Der Waaaah
Quake Live, den remaken av Quake 3 til browsere er ikke bra nok. Diverse betatestere har kommet med disse forslagene om hvordan man kan gjøre Q3 bedre.

"I suggest that for lower tier matches the importance of equipment hunting and level patrolling is reduced, if not turned off. "

"Another option is to have servers where the gamespeed is much slower. "

"you health re-sets. Maybe you health recovers slowly on its own also."

"Disable the console"

"I suggest id removes jump from lower tiers,"

"The gauntlet would be an extremely useful weapon for close range combat... IF YOU CAN PULL THE FREAKIN' THING OUT! The problem with this thing is that you can't select it by cycling through your weapons and you have hit the key it's assigned to. If it weren't locked I think it would be used more often."

"So, I've played a lot of halo 3 where it is very possible to frag with the starting weapon (AR). That being said, the machine gun in Quake Live is the worst starting weapon I have ever seen. This thing sucks shit. I shoot people all day and they won't die."

(on Rocket Arena) "This game mode focus' more on player vs player skill and less on luck and powerups. Who really wants to time when the quad damage will respawn? We just want to frag!"

"Mega Health and Armour should not be cummulative but instead you can only pick up the mega health when your health is back to 100, and your armour has either depleted or have come down to some low value like 10 or so. This way it removes controlling those pickups. Even though controlling is a skill itself (less so in QL due to the timer), using this system allows the other player a chance to get extra health and armour pickups....thus balancing each players health better."

"i like quake live, but i need more bullets and reloading!"
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Glyserin: Du kan jo gjette.
 

Lodin

Der Waaaah
Matt Hazard ser ut som verdens mest generiske Gears of War klone, men kan det bli reddet av humoren? Om ikke annet lulzet jeg av den første traileren. Mooler og andre animuer do not need apply. :p
Wolfenstein-greia er heller ikke dum selvom Strong Bad allerede har gjort den.