Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
Det er nok bare et spørsmål om tid før noe sånt kommer, men jeg tror nok det er mer sannsynlig at vi får se noe sånt til neste år.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Til dere som mener spillreklamer var hardere før: .

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Fra en Final Fantasy-diskusjon:

Average ages for the games where I could find ages.

3: 15-17 (DS version ages)
4: 26.27 (FuSoYa is unknown, counting older Rydia instead of younger.)
5: 26.60 (18.25 w/o Galuf, 29.75 w/o Krile/Cara/whatever her name is these days.)
6: 26ish (Shadow doesn't have a definite age, somewhere in late 30s, Gogo is unknown.)
7: 31.13 (23.63 with Vincent's and Red XIII's physical ages used. No Cait Sith.)
8: 17.16 (19.60 if you include temporary Seifer + Laguna and pals from the flashbacks. Edea is unknown.)
9: 18.14 (24.63 - 27.13 with Quina. S/he's between 70 and 90.)
10: 22.00
12: 26.67 (Fran screws everything up by being over 50, Penelo has different ages in the Japanese and English versions for some reason.)

Jante

privileged CIS shitlord
Ubisoft, verdens fremste produsent av craptastic spadevare. Fjes, møt min hånd.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kisen har jo skillz that killz, men jeg er ikke helt enig med spesielt det bildet der og Mega Man X-bildet. Fargevalget klæsjer med estetikken forøvrig, føler jeg. For mørkt og dystert. Når det er sagt så var det oljemaleri-aktige Super Mario World-bildet fabelaktig lekkert og min nye desktop. ^^

Novastrum

Feminist-elitist
Starten på LTTP er dyster den da!

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ikke "på tide å finne fram The Cure og barberbladene"-dyster.

D

Deleted member 91

Gjest
Så en kunstnertype ved navn Olly Moss' (portfolio) nyeste prosjekt er å mekke spillcovere for klassikere i Penguin Classics-stilen. Flickr-siden hans finner du her. Ganske shizzverdig spør du meg.