Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Jante

privileged CIS shitlord
..foreligger det en url eller annen pekepinn til hvor vi andre også kan se på det?
Sikkert old, men verdt en repost. En kar har sittet på promperommet og laget hi res-versjoner av covrene til game adventure spill. Så fort jeg finner en måte å få disse trykt opp på skal de pryde veggen min. :sikle:
:eng: Hvis du hadde hatt øyne, så hadde du sett linken i den forrige posten, men her har jeg puttet bold på den så du kanskje finner den. Si ifra hvis du trenger mer hjelp.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Ian McShane > Sinnablomsten Robert. <_<

Åffer har han konto på den sida a?

Når det er sagt så eier Zeno Clash og man bør kjøpe det ganske enkelt fordi; hvor mange spill fra Chile har du?

CyberK

Finner ikke på noe.
Antageligvis at når du tar skade så mister skjermen fargene og så må du gå gjemme deg et sted en liten stund for at fargene skal komme tilbake.

...Faktisk et av få spill som har en logisk forklaring på den spillmekanikken.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers så ble Noby Noby Boy oppdatert i dag, og Eurogamer intervjuer Keita Takahashi om greiene:
Keita Takahashi skrev:
When BOY eats something and poops it out of his bottom, you can hear the name of the things that he pooped out. That is a new feature that we implemented, and that we call Fart BOY.

For example, when BOY poops out a dog, you can hear "dog" or "inu" [note from the translator: inu means dog in Japanese]. The name of the things BOY pops out is told in English or Japanese in a random way.

That way people will also learn Japanese!
Okay!

Lol, patchen er på 560 meg.

Sånn ellers har Fileplanet starta å dele ut betanøkler til All Aspect Warfare, det nye spillet til Dr. Derek Smart PHD. Det vil si, egentlig skulle greia være lukket, men det var omtrent ingen som gadd signe opp så da blei det fritt fram. Ser ut til at dette er en kjip Battlefield klone med grafikk fra Planetside. :D

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Patchen er stor som Dovregubben fordi de har lagt til en del nytt, blant annet mer musikk og lyd, lar det seg høre. Downloadan!