Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Det der berget faktisk dagen min. (som var en smule redusert etter at fylle/personalturen vi skulle på i helga ikke blir noe av)

Feite Albert 1 tusen takk gir de beste intervjua:
PG: So, in spite of all of your amazing achievements, it seems like people in the gaming industry – both players and professionals alike – think that you’re a douchebag. How do you feel about that?
F: I don’t uh – I think that’s totally uh, bullcrap. Huh huh.
. . .
PG: So, you’re not a douchebag.
F: Uh, I definitely don’t think I’m a douchebag at all. Huh huh.

I alt består pakka av kolossen, Wander, Ico og Yorda. De skal vistnok slippe ei pakke med klistremerker og sånn også. Hadde foretrukket om det var som med MGS-pakka at det var noen faktisk brett.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var visstnok ett enkelt brett med i monsterpakka, meeeen jeg betaler ikke for å få spille ett brett som muligens kanskje er litt artig. Det som var krem med MGS-pakka var at det var en helt ny episode med massevis å utforske på flere brett, hvor du kunne gå tilbake og finne nye hemmeligheter etter at du hadde spilt ferdig et brett. Og Trophies, så klart.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tid for å trekke fram Introversion igjen. Det der er da en artikkel om utviklinga av Darwinia+, Xbox 360-versjonen av Darwinia og Multiwinia. Kort fortalt så har gutta hos Introversion blitt de første til å publisere omtrent noe som helst om prosessen ved å utvikle et spill for Microsofts Live Arcade. Resultatet er blitt et digert arkiv med alt fra designdokumenter, interne eposter og rapporter, til skjermbilder og ferdig kildekode. Rett og slett en unik mulighet til å ta et dypdykk inn i ordentlig spillutvikling. Og ja, Introversion sleit som faen på grunn av Multiwinia, men det går bedre nå. Fett.

Wa, Scribblenauts så helt fantastisk ut! Ser jo ut som de får dekket det meste og, noe som er jævlig imponerende. *Vil ha*
Tid for en fun fact om det. Spillet har rundt 10.000 ord man kan knote ned. Åssen kommer man på så mange?
We've actually had five people and all they did is they went through dictionaries and Wikipedia and encyclopedias and anything you can think of for six months, that's all they did every day during the week.
Vil ha den jobben.

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det hadde ikke vært mye effektivt, du starter jo en to-timers tirade om du får servert ett ord. :rulleøyne:

Jepp, jeg tar jobben som et av alternativene til Wikipedia og oppslagsverk. =D

Her er definisjonen på spillshizzle. En benkmerkegreie til Streetfighter IV for å se åssen det kjører på PCen ens. Hos meg gikk det i 1280x960 med alt på full pupp i mellom 65 og 70 FPS. Med tanke på at PCen er 3 og et halvt år gammal ble jeg en smule imponert. Hvis bare nettkoden holder seg blir nok dette en meget solid utgave.

Drauden

SGs kollektive lillebror
Kan aldri forestille meg å spille slossespill på pese. Det er som suge pikken til mora di.

Ja fifan ass. Ingen folk som allerede har bygd seg kasse til MAME og sånn? Også er det ingen som emulerer Neo Geo på PC. Og det derre MUGEN er helt uhørt. :p