Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare plinger på for å nevne at det er en dag igjen til Tales of Monkey Island kommer ut (iallfall i USA). Ooog det betyr at du har en dag igjen på å forhåndsbestille skiten (til latterlig koselig pris) og få med litt ekstra dilldall. Som for eksempel eksklusivt cover tegnet av Steve Purcell, en gratis episode fra et annet Telltale-spill (så ble det Wallace & Gromit på meg likevel) ooog tilgang til et eget forum med en del konseptskisser og bakgrunnsinfo.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Håper bare det blir av typen mw2 og ikke no slikt mechassault bæsj. Er skeptisk mtp at det er primært et konsollspill.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Nevner bare Chromehounds og så er den saken grei. (Ja, det var fett for faen.)

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Lettere å styre og mye fet action pluss krem lagspill, da er igrunn jeg fornøyd.

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
Den debatten begynner å bli old, men artig lell. Jeg smiler hver gang jeg hører 'murder simulator'.

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
En hel episode på 80 MB? Er jo like ille som juelavslutningene på barneskolen i jalla VHS opptak. Vi leker jo ikke TV.

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
Haha, fantastisk. Hvor fant du den sammenlikninga?

Skulle til å nevne det selv, men orka ikke å ta skjermdump og kunne ikke linke siden det var en flashreklame. Er et par til som også er rimelig drøye.