Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Jante

privileged CIS shitlord
Må si jeg er litt spent på den 40k RPG/brawleren, hvis det fortsatt blir noe av den.

Space Marine (den verste undertittelen) er såvidt jeg veit fortsatt i rute til midten av neste år. Kjører på DoW2 motoren gjør det og.

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
De har mekka et helt spill av minigamet fra Yakuza? O_O

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jævla dagbladet har en artikkel om no spillingsgreier som faktisk var litt kul. Spesielt for oss som forbannet oss over å hjelpe Roy inn i Tennpenny Tower... Klikkeriklikk.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Sånn ellers har jeg begynt å spille litt Killzone 2 på nett og jeg må bare informere om at jeg er med i den beste klanen:

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
En kamerat av meg som prøver seg på brukerlagede L4D-kampanjer.

[g8oaxhl]aBD4Xa-NeRo[/g8oaxhl]

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen ganger er det ålreit... å jobbe for Spillverket.

Pakke i posten? Til meg? Så koselig.

:yoshi:

Øh, bonusdisk også, gitt. Mistenker at denne bare er med i min Collector's Edition.

Dette er hva du får i Metroid Prime Trilogy Collector's Edition: Det stiligste Wii-coveret hittil. Det, pluss ei lita brosjyre med info om historien i spillene og no konsepttegnings.

Har så langt bare testa bittelitt Metroid Prime, og det er... Metroid Prime, bare i widescreen og med Wii-kontroller. Verdt å merke seg er at widescreen er den eneste grafiske endringa Retro har gjort med GameCube-spillene, dette er verdt å nevne fordi noen av teksturene har merkbart lavere oppløsning enn det som er Wii-standard. Det skal godt gjøres å kalle det stygt, men det ser ikke like fett ut som på GameCube siden det blir mer pikslete og sånt.

Verre er det at de har fjerna menyene i spillene og laget en enkel felles meny for alle tre spillene. Borte er den stilige Echoes-menyen og den fantastiske menymusikken i Prime 1. Awww. :(

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Verre er det at de har fjerna menyene i spillene og laget en enkel felles meny for alle tre spillene. Borte er den stilige Echoes-menyen og den fantastiske menymusikken i Prime 1. Awww. :(
neiNEINEINEINEINEINEINEINEIIII!

Prime 1 hadde den beste menyen, dette er et stort tap. Ikke at det hindrer meg i å skaffe meg pakka og spille disse atter en gang.