Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva får du hvis du kombinerer Sabotage-videoen til Beastie Boys med noe fet chiptunemusikk og ei Choose Your Own Adventure-bok? Vel, noe bråk og en video det er vanskelig å følge med på fordi du leser. Hvis det høres teit ut så kan du prøve THE DEEPENING isteden for det er mye bedre.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prøv med "teddybjørn" som passord eller å klippe den røde ledningen, for eksempel.

Går det ann å tape?

Her er en port av Portal i ASCII. Det funker overaskende bra.
Jeg hater at det finnes folk som synes at det er fornuftig å bruke tiden sin på å lage en geeky ASCII-versjon av Portal i stedet for å faktisk lage noe eget. Argh. Håper han legger seg ned og dør.

Det er fra PS3-versjonen. Pupperisting og at damene er spillbare er forøvrig det eneste de har lagt til. Derimot har de fjerna AAen samt all blodspruten og sørga for at det kjører hakket mer grøtete. Leving osv. :smugdog:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hei, jeg glir faktisk rett inn i den beskrivelsen der. Kanskje jeg tester flashen en dag.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kan nevnes at selve spillet er ganske likt til å begynne med, bortsett fra at grafikken er noen hakk bedre (ikke sånn hakkete ræva animasjon) og at du fort får flere modi å boltre deg i.