Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Hai.. Jeg har heldigvis ikke fått oppleve Harald Eia i mer en 10 sekunder hos lillebror hvor jeg tilfeldigvis gikk inn i rommet, de spilt lbp og der var stemmen. Harald Eias stemme..

jeg trykket raskt på ps knappen, stoppet spillet, gikk inn på no settings, byttet språk til engelsk. aaah..
Stephen Frys vidunderlige depressive stemme fylte rommet og jeg ble glad. glad.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det der. Det der skal jeg også ha.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Dere har sikkert spilt Meat Boy, men for tiden driver gutta som har laget det og mekker Super Meat Boy, en remake/oppfølger som kommer til PC og WiiWare i løpet av 2010. I den anledning har de sendt ut et pressehefte til forskjellige sider. Men siden det er blant andre Edmund McMillen som står bak, er heftet blitt litt... annerledes.

PS: Det er GoNintendo som har lasta opp bildene, og de bruker heldigvis mobilkamera for perfekt kvalitet. Så veit dere det.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjøp heller en PSP-2000 (den første Slim & Lite-utgaven) og et Pandora-batteri så du kan kjøre homebrew og snask, det er saker. :smug:

Sånn ellers, det kan virke som om CCP (de som driver Eve Online, dere veit) gjør det skarpt i både Rock Band og DJ Hero:

[yt]VgvM7av1o1Q[/yt]

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Hazuki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det første jeg tenkte når introen begynte var at han må jo ha sykkel. Også bare; BAM! ble jeg blåst bort.

New York Times kan teknologi. :durrdog:
IMAGINE taking a Nintendo 64 game and getting it to play on a Wii. That technological task gives an idea of what the staff at Pixar Animation Studios faced in converting 1995’s “Toy Story,” Disney’s first entirely computer-animated feature, and its 1999 sequel into 3-D.

The double feature of “Toy Story” and “Toy Story 2,” which was released on Friday, not only offers another generation of children the chance to see both films in theaters. It also, conveniently, helps prime the promotional pump for next summer’s “Toy Story 3.” For Pixar and its owner, the Walt Disney Company (another new development since the originals appeared), 3-D innovation means the films can be seen as they should have been all along.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fett! Jeg har bare spilt Strangers Wrath, men det eide hardt hardt hardt og er eneste grunnen til at jeg fortsatt har en gammel Xbox. 2d-spillene regnes vel som klassikere de også, men hvordan var Munch's Odyssey? Uansett, dette hadde vært kjøp om det bare var Stranger's Wrath!

Nå som Operation Flashpoint 2 er ute og alle er skuffa kan det vel passe å minne om at Amed Assault 2 fortsatt er den beste millsimmen. :smugdog:
[g8oaXhl]3EaQIEWGc-Q[/g8oaXhl]

Drauden

SGs kollektive lillebror
Slet med å se det var et spill med en gang faktisk. Ganske fotorealistisk, spesielt rundt 0:38

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva får du hvis du kombinerer The Flash (som i, DC-helten) med et videospill? At spillet ditt blir kansellert etter seks måneders utvikling.

Og denne videoen:

[yt]HrtwUQXuSXY[/yt]

Kunne vært artig. Men men, vi får satse på at DC mekker spill av hans alter ego, Nazi Flash: The Fascist Man Alive.

Du tenker på Professor Zolomon Zoom. Han er det onde alteregoet til Flash fra en annen dimensjon som kan teleportere i tid og derfor befinne seg hvor som helst når som helst.

Dette er meg.
[g8oaXhl]vrQ70tGoWMM[/g8oaXhl]