Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
jaja snart kommer mac versjonen og da skal jeg ta dere igjen
ved å kjøpe de to spilla som blir tilgjengelig

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika

Den var litt lur.

Endelig har jeg en god grunn til å spille yngdlinsspillene mine på skolen ^_^ da sier jeg bare at jeg gjør lekser XDXDXDXD;;;

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Når vi først er inne på FF-relaterte ting...

Novastrum

Feminist-elitist
Wow... skulle tro det var fra et TV-show fra tidlig på 90-tallet.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Har bare sett introen til det klippet, og jeg liker hvordan lista legges øyeblikkelig. Først nevnes flere spill med atten- eller sekstenårsgrense, og så stilles spørsmålet om barna våre skal utsettes for all denne volden og om de tar skade av det. Hadde det ikke vært kult om barn hadde hatt noen som kunne beskytte dem mot upassende inntrykk og ta ansvar for veilede dem gjennom livets mange opplevelser? En slags instans som kunne både gi omsorg og oppdragelse? Aner ikke hva en sånn instans skulle vært eller hvordan det hadde passet inn i samfunnet forøvrig, og jeg er klar over at dette er en ganske fjern tanke, men det er litt artig å tenke på likevel.

Apropos det der med aldersgrenser på spill og hvordan handelen etterfølger det regelverket: Da jeg skulle kjøpe Ninja Gaiden i USA måtte jeg vise leg før jeg fikk betale. Dette var da et par uker etter at jeg fylte 27 og jeg har vel aldri sett spesielt ung ut for alderen.

Bare noe jeg tenkte på.

Oooog der begynte kjerringa å prate og nå lukker jeg videoen.

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
Digger at han spill-duden sitter der og har relativt gode argumenter mot de andre, men de bare ignorerer det. haha

Drauden

SGs kollektive lillebror
Faen så homo, å bruke penger på fattige barn i Afrika er så textbook at jeg dauer. DAUER

Her er en veldig flersidig skuespiller.
[yt]3C_AGSzGef4[/yt]

Hurp de durp, spille litt Minecraft ja.

Hmm, det er noe kjent med den formasjonen der borte...

Vent, det kan vel ikke være?..

Fuck yeah Minecraft! Du er det beste spillet!

Hvilken mektig koloss å ha æren av å skue på.

D

Deleted member 91

Gjest
Minecraft eier noe jævlig. Tweeta om det for en stund siden, men det er helt grusomt dillete og jeg satt sånn 12 timer i strekk forrige gang. Betal den svensken

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Samma her, omg. Bygde meg både hytte på fjellet, selve fjellet hytta lå på, en borg, og en naboborg. Litt synd at jeg var aleine, men ellers god sort.

Vel survival moden er egentlig det artigste. Når man betaler for det får man tilgang til noe som faktisk begynner å ligne på et spill. Man må sanke ressurser for å bygge seg et hjem og beskytte seg mot diverse monstere. Så kan man starte gruvedriften sin på orntlig og pløye ned i marka. Største problemet så langt er at det ikke alltid er sikkert man finner kull. Da er man fucka siden man ikke kan mekke fakkler noe som betyr at man ikke kan se en dritt under jorda. =/
Siste gamet var kjipt å gi opp siden jeg ikke fant kull, men to diamanter. Mekka meg et diamantsverd, men det var ikke så mye å gjøre etter det.