Spillfisletråden

• Trådstarter Deleted member 91
  • Startdato
På den tredje side: Nintendo skal vise frem Super Mario Galaxy 2 etter release? Og det kommer en Metal Gear Solid NES Collection?

KULT!

Eh steam doesn't work?? I press get free game its a website.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Er det sånn man blir av å bruke Mac, eller er det sånn man må være for å bruke Mac? Hilsen en som lurer.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Begynner å skjønne hvorfor spilling på Mac ennå ikke har tatt av, da. Hvis det er er en indikator må det være hælvete å få ting som krever noe mer maskinkraft enn Office til å kjøre skikkelig.

I just wanna play my free portal.

Snikedit: Tar forbehold om at dette lukter troll.

Aslak

Humanoïde, incognito
Begynner å skjønne hvorfor spilling på Mac ennå ikke har tatt av, da. Hvis det er er en indikator må det være hælvete å få ting som krever noe mer maskinkraft enn Office til å kjøre skikkelig.
Bare så det er sagt, så har jeg spilt gjennom Portal nå uten noen problemer. Steam oppfører seg litt rart, men funker generelt helt fint.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Oblivione er virkerlig den beste kjæresten. Dere kan hate på henne alt dere vil, og på meg for å brife med "my video game loving girlfriend", men det driter jeg langt i. Dere har nemlig ikke noen kjæreste som bruker de siste par månedene på å hekle jævla 8-bits mario sengeteppe, i størrelse dobbeltseng. Ikke at jeg har dobbeltseng ennå, men:

CyberK

Finner ikke på noe.
Men når hun mekker i størrelse dobbeltseng så vet du at hun går med planer om at du skal skaffe deg det. :D